Avatar billede mosquito Nybegynder
30. december 2001 - 17:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan jeg gøre for at læse denne exe fil??

Filen er en recorded fil som jeg ønsker at kunne afspille.. men ned kommer med denne meddelelse:

mitprog.exe is not a valid Win32 application

andre filer lavet på samme måde fungerer fint..
der er anvendt: EasyXpress Player v. 2.2.0.2
Avatar billede lassebm Nybegynder
30. december 2001 - 17:40 #1
filen er korrupt. ganske simpelt!
Avatar billede lassebm Nybegynder
30. december 2001 - 17:40 #2
vile jeg tro!
Avatar billede mosquito Nybegynder
30. december 2001 - 17:45 #3
arrrr... er der ikke en eller anden måde den kan læses på??? at filen er korrupt havde jeg sådan set også regnet med.. men når man kan læse en formateret harddisk, så må det også være muligt at redde filen....
Avatar billede lassebm Nybegynder
30. december 2001 - 17:47 #4
tror det desværre ikke...
Kender heller ikke lige programmet, men jeg kender fejl koden!
Avatar billede mosquito Nybegynder
30. december 2001 - 17:55 #5
er det ved komprimeringen det går galt.. eller hva´? kan man tage forholdsregler.. måske et mere sikkert program til webcam optagelse.. kender du i det tilfælde nogle der er driftsikre?
Jeg tror desværre ikke du har ret, men det er sikkert forbandet kompliceret.. ikke noget for mit lille hoved...
Avatar billede cgleerup Nybegynder
30. december 2001 - 18:49 #6
tjaaaa..... filer der er smadrede og så komplekse som exe filer er heller ikke noget for mig!

Men jeg tror nu heller ikke at den sådan lige kan læses!

Desværre!
Avatar billede mosquito Nybegynder
07. januar 2002 - 12:22 #7
ja det var jo ikke lige det svar jeg havde ønsket, men frygtet...
cqleerup du fik dig nogle lette point men sådan er der jo så meget... og tak alligevel