Avatar billede zhaqster Nybegynder
26. december 2001 - 15:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Publisher

Jeg har et stykke specielt visitkort papir hvor der er plads til 10 visitkort på, men hvordan får jeg publisher til at udskrive mine visitkort ?
hvis jeg bare beder den om at udskrive skriver den kun 4 ud i midten på papiret.

Håber i kender til dette problem, og forstår mit spørgsmål.
Avatar billede thaufer Nybegynder
26. december 2001 - 15:22 #1
Har ikke prøvet at udskrive, men har en mulighed her:
Først vælger jeg at vise guiden neders i venstre hjørne. Derefter vælger jeg punktet udskrivning i guiden og vælger \"Flere fliseindelt på siden\". Så vælger jeg Filer --> Udskriv... og derefter på egenskaber for printer og sørger for at vælge A4, hvilket min i hvert fald ikke stod til, men derimod til Letter. Derefter tilbage til den første Udskriv... og vælger \"sideindstillinger\" og der skulle der gerne være et billede af en side med 10 felter på.
Avatar billede thaufer Nybegynder
12. januar 2002 - 19:38 #2
Takker for pts.. ;)
Virkede det?

/thaufer