Avatar billede unocom Nybegynder
23. december 2001 - 00:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Muse hastighed.

Er der nogen der har et foreslag til hvordan jeg kan ændre muse hastigheden i Xfree86. jeg køre blackbox så jeg kan ikke bruge det fikse kontrol panel der er i gnome.

nogen foreslag.

UnoCom
Avatar billede novellenet.dk Nybegynder
23. december 2001 - 03:02 #1
Hvis du har installeret GTK+ (Gnome ToolKit) Altså, en del af de grafiske biblioteker til GNOME, som også anvendes under BlackBox og venner...
Så kan du sagtens starte GNOME-Control-Center...
Jeg bliver lige nødt til at starte GNOME for at finde ud af hvordan.. 2 sekunder...
Avatar billede novellenet.dk Nybegynder
23. december 2001 - 03:12 #2
Brug kommandoen: \"gnomecc\".
Eller: \"mouse-properties-capplet\".
Avatar billede unocom Nybegynder
23. december 2001 - 17:14 #3
JA men det er det jeg gør nu, og desuden gemmer den ikke muse hastigheden. der må da være en anden måde  ?.

UnoCom.
Avatar billede novellenet.dk Nybegynder
23. december 2001 - 20:45 #4
Det virker fint under BlackBox, IceWM og GNOME for mig...
Du skal bare huske at trykke APPLY eller OK... ;)
Avatar billede unocom Nybegynder
23. december 2001 - 21:08 #5
det funker ikke. er der ikke en anden metode. ?
Avatar billede unocom Nybegynder
23. december 2001 - 21:17 #6
btw:det kan ikke passe at man skal have gnome instalered for at skifte muse hastig hed.
Avatar billede unocom Nybegynder
24. december 2001 - 02:55 #7
ok ,jeg har selv funedet problemet.

man skal bare bruge xset

feks.
\"xset m 1\"
eller
\"xset m 10\"
hvis det skal gå meget stærkt.

UnoCom.
Avatar billede novellenet.dk Nybegynder
24. december 2001 - 14:01 #8
Åh ja, det er rigtigt... *doh*
Men, man SKAL ikke have GNOME installeret, men det er nok en god ide at have GTK+ eller QT-biliotekerne installeret og så kræver det ikke meget at installere gnomecc for eksempel...