Avatar billede guk Nybegynder
21. december 2001 - 23:05 Der er 8 kommentarer

lokal info portal samarbejde ? ideer?

www.lfnet.dk er en site jeg har haft online siden 1996, jeg har ikke rigtigt haft tid til at udvikle deen , men har heller ikke ville skrotte den.

Er der nogen der vil deltage/samarbejde, eller bare har en god ide til hvordan jeg får en brugbar side ud af den.
Avatar billede codebase Praktikant
21. december 2001 - 23:35 #1
hvad skulle ideen mes selve siden være ???
.... du har hørt om jubii ik\' ?
Avatar billede cybershit Nybegynder
21. december 2001 - 23:40 #2
Uhh-da-da \"codebase\" har fået det forkerte ben ud af sengen her til aften - tænk hvis der kun var en af hver slags udbyder i verden - mon ikke det ville blive lidt kedeligt i længden.

Ide\'er - måske kunne et kik på http://www.businessportalen.dk  give lidt inspiration.
Avatar billede guk Nybegynder
21. december 2001 - 23:40 #3
jo, det har jeg da, men den grundliggende ide med min side var dengang i 1996 at lave en portal mede lokale links og information, problemet da jeg startede var bare at internet var en by i rusland på lolland-falster dengang, nu ser det hele jo lidt anderledes ud, men jeg tror helt bestemt at at ideen i sin grundform stadig er god nok
Avatar billede cybershit Nybegynder
21. december 2001 - 23:53 #4
Grundlæggende skal du finde en ide / koncept som gør at der er nogle der \"gider\" at besøge sitet.

Det kunne være lokalinformation i form at f.eks. et samarbejde med en af lokalaviserne som fx. væggerløse / marienlyst samt måske en kobling til det lokale turistbureau - derved kunne du opnå en brugerbase der er interessant for annoncører.

Med lidt \"PR\" i lokalbladene kan du efterhånden gøre det til det fortrukkende \"medie\" på Lolland-Falster, men for at være \"interessant\" bør det nok udelukkende være lokalstof.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. december 2001 - 11:31 #5
Jeg tror, du har ret i, at idéen var god i 1996 hvor Internettet endnu ikke var almindelig kendt og anvendt. Til gengæld tror jeg det ser lidt anderledes ud i dag. Som \'cybershit\' er inde på, så kunne din side måske finde anvendelse i forlængelse af erhvervs-, turist- eller kommunal information.

I øvrigt lidt synd at du ikke forfulgte din idé lidt mere dengang. Som du sikkert ved, var det vist sådan Yahoo blev grundlagt. Et par gutter lavede en linksamling; det hørte venner og bekendte om og de byggede vidre ... resten er historie :)

I dag har din lille linksamling nok mere karakter af en \'add on\' i andre sammenhænge. Men hvis du vil forfølge idéen, bør du måske overveje at specialiserer dig indenfor en niche og så skabe \'Verdens Bedste Linksamling\' indenfor netop det emne.

God Jul & Godt Nytår :)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. december 2001 - 11:33 #6
... og det skulle egentlig have været et svar :)
Avatar billede stue11 Nybegynder
22. marts 2003 - 18:02 #7
Vil meget gerne samarbejde med dig, jeg kan følgende: ASP, HTML, GRAFIK, FLASH, SWISH, har mange timer jeg gerne vil ofre på siden, m.m.
Jeg har lavet den her side: www.friserverplads.dk/xzx , og så har jeg hjulpet på en massse sider.
Avatar billede stue11 Nybegynder
22. marts 2003 - 18:03 #8
DU kan kontakte mig sådan:
ICQ: 147871710
MSN: G3TR0@hotmail.com
Yahoo: buller1990
IRC: #Comedy.dk @ Efnet