Avatar billede jks Nybegynder
10. april 2000 - 11:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

explore går død

explore 5,0 ( har også prøvet 5,1 ) går død på nogle sider feks. mobilix.dk, pcén skal genstartes for at komme til live igen.
Avatar billede delphidaner Nybegynder
10. april 2000 - 14:36 #1
Lyder mystisk. Mon ikke det er kernel'en der er noget i vejen med, så noget HTML-kode får den til at crashe? Jeg går ud fra at du har geninstalleret IE, men prøv med Windows, eller formater computeren. Andet kan jeg ikke sige.
Avatar billede codpiece Nybegynder
10. april 2000 - 16:40 #2
Prøv med Netscape før du formatterer din harddisk :ø)

// Codpiece
Avatar billede expert Nybegynder
30. april 2000 - 13:48 #3
Der er da ikke noget i vejen med mobilix.dk, det er sgu da din computer der er noget ivejen med.

Hilsen Expert.
(Se min hjemmeside på: www.skovmos.stivert.dk).
Avatar billede shotput Nybegynder
08. juni 2001 - 18:09 #4
hejsa.
det er ikke kun jks. der har problemer med at explore fyyser fast. jeg har også problemer med diverse sider hvor den fyrser fast.
eks på www.mobilix.dk og jubiichat´s logbog.

har 2 pcer den ene kan ikke komme ind på mobilix og den anden kan ikke på logbogen i jubii chat.