Avatar billede astalavista Nybegynder
20. december 2001 - 19:45 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Bowlingbane

hejsa alle sammen, jeg har besluttet mig for at lave en bowlingbane i mit hjem.

Hvem laver det, og sælger udstyret.
Avatar billede moonrider Nybegynder
20. december 2001 - 19:48 #1
jo jo en brugt bowling bane koster i omegnen af 1 mill. med det hele. men har du ikke råd til det kunne du jo begynde at samle eifeltårnet i 1-1
Avatar billede sazko Nybegynder
20. december 2001 - 19:50 #2
Det lyder som en sindsyg idé, men pøj, pøj med det!

/Sazko
www.walt.webpunkt.dk

PS Kan du ikke invitere hvis du får fat i en bowlingbane
Avatar billede and.vang Nybegynder
20. december 2001 - 19:51 #3
Jeg synes da det er en fed beslutning! At skidtet så koster en halv bondegård, det er vel den anden side af sagen...Eller, det er det måske ikke..!

Held og Lykke!!!

/Anders
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
20. december 2001 - 20:31 #4
astalavista >> DU må\' ha\' en meget stor stue, siden der er plads til en bowlingbane ;-) - men det er da en overdrevet fed ide...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
20. december 2001 - 20:33 #5
Men hvis jeg var dig, så ville jeg da nok prøve at kontakte direktøren el. lign. i det nærmeste bowlingcenter, og snakke med ham om mulighederne - dte kan jo være, de alligevel står og skal skifte ud...
Avatar billede astalavista Nybegynder
20. december 2001 - 20:37 #6
sazko >> Det skal i få ;-)

moonrider  >> eifeltårnet står i 1-1 ude i baghaven *lol*
har du nogle link, firma navne der forhandler brugte eller nye baner.?
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
20. december 2001 - 21:09 #7
Jeg er igang med at lave en skøjtebane i min spiestue...
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
20. december 2001 - 21:19 #8
Jeg har lige kigget i den blå avis. Der er ikke lige nogen \"brugte bowlingebaner\" til salg!!
Avatar billede astalavista Nybegynder
20. december 2001 - 21:30 #9
pcgamez.dk  >> ja og der er ingen bowlingebanerpå månen... det er sq da ik\' et svar *lol*
Avatar billede astalavista Nybegynder
20. december 2001 - 21:31 #10
Spøg til side... Er der nogen der har et seriøst bud på hvor jeg køber en bownling bane, samt det udsty der skal bruges???
Avatar billede karl_hungus Nybegynder
21. december 2001 - 07:53 #11
Amf har nogle udmærkede bowling baner, også selvlysende. Jeg ved ikke hvad de tager for sådan en svend.
http://www.amfproducts.com/
Avatar billede astalavista Nybegynder
08. januar 2002 - 12:16 #12
Tak for svaret,
Avatar billede a-tot Nybegynder
08. januar 2002 - 12:29 #13
astalavista >> Hi Mann Fed ide !!!
Jeg kan godt spille bowling. Bor du i nordsjæland, for så hjælper jeg da gerne med at afprøve den. Vælg den type som de har i DGI huset  (Kbh.) det er en meget hurtig maskine, så man ikke skal stå og vente på at få sat keglerne på plads.