Avatar billede predict Nybegynder
10. april 2000 - 00:00 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Den er helt gal admin

Jeg har mine mystiske anelser om at en person her på eksperten, lider af flerspaltet skizo, el. lign.
Dot-com, dot-dk, mcp, bocker, borchert, jens-p, komand og muligvis andre, er enten tæt forbundne i selv samme krop, eller også bryder de bare generelt reglerne for eksperten, om at skulle poste alle svar her, og ikke blot i en mail.
Prøv engang at se hvilke spm de har oprettet og besvarret.
Avatar billede lrj Nybegynder
10. april 2000 - 01:25 #1
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=14840 er da et godt eksempel...
Avatar billede lrj Nybegynder
10. april 2000 - 01:30 #2
Jeg ved vi nærmer os navlepilleri :)

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=14868
Avatar billede spacey Nybegynder
10. april 2000 - 08:57 #3
Hehe, jeg vil garantere at MCP og Bocker er 2 forskellige personer eftersom jeg kender dem begge fra ICQ!

Men resten af det vil jeg da give jer helt ret i, det er da fusk!!!
Avatar billede admin Novice
10. april 2000 - 11:42 #4
Jeg kigger lige nærmere på det senere idag, tak for jeres info.
Avatar billede engberg Juniormester
10. april 2000 - 13:37 #5
Tag lige søren111 og grydskold med i dine overvejelser!!!

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=14838
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=12412

Avatar billede predict Nybegynder
10. april 2000 - 23:57 #6
Irj>>> Ja det kan godt være jeg var lidt hurtig der, mht. bocker.

Bocker>>> Sorry pal, didn't mean it :)

Admin>>> Se lige bort fra bocker i den liste, Tak
Avatar billede admin Novice
11. april 2000 - 17:09 #7
Følgende brugere er hermed blevet smidt af:

dot-com
dot-dk
borchert
komand
mcp
grydskold
søren111
Avatar billede bocker Nybegynder
11. april 2000 - 18:45 #8
Ehm alle min points er tjent på rette vis, predict, hvis du brugte 1 sek, på at se min liste over besvarede spørgsmål, så ville du ikek have beskyldt mig for det. Men undskyldning er accepteret. Og for øvrigt, predict, du skriver at jens_p er en snyder, men nu er det ikke for at rodde helt vildt op i det, men de eneste former for spørgsmål, du selv har oprettet er 4 ud af 6 spørgsmål om at nogen snyder. Er du en helgen?!?!
Avatar billede predict Nybegynder
11. april 2000 - 23:23 #9
Tja jeg lurer blot lidt rundt for at se om jeg kan finde noget spændende, jeg kan bruge.
Hvis jeg finder noget fusk på vejen, tja så prøver jeg at rydde op i det :´)
Avatar billede bocker Nybegynder
12. april 2000 - 00:24 #10
så check lige hvor mange ? de har besvaret inden!
Avatar billede predict Nybegynder
12. april 2000 - 13:49 #11
Køl nu ned bocker, admin er vel heller ikke helt blind, det er trods alt ham som i sidste ende smider folk af
Avatar billede bocker Nybegynder
12. april 2000 - 14:54 #12
jeg vil sq skide på hvem der smider folk af, og du skal ikke bede mig køle ned, det var dig der startede det. Jeg siger kun at du skal checke dem du beskylder for noget, inden du gør det, og husk det!!!
Avatar billede predict Nybegynder
12. april 2000 - 16:44 #13
Well, du må da indrømme at det var lidt mystisk at "Borchert" giver "Bocker" 250 points, angiveligt for et script uden "ekspert-adresse", hvilket jo som bekendt er en overtrædelse af ekspertens regler.
Så jeg synes nu du skal køle ned alligevel.
Avatar billede predict Nybegynder
19. marts 2001 - 00:27 #14
Nå det gjorde han vist :)
Avatar billede bocker Nybegynder
19. marts 2001 - 00:39 #15
hehe