Avatar billede mnv_dk Praktikant
20. december 2001 - 08:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sidehoved og fod i word 2000

Hvordan undgår jeg at bruge Sidehoved og Sidefod på det første dokuyment jeg skriver, i word 2000?
Avatar billede moebius Nybegynder
20. december 2001 - 08:16 #1
Kan du ikke. Du bliver nød til at lave forsiden for sig selv!
Avatar billede mnv_dk Praktikant
20. december 2001 - 08:17 #2
Ej hvor træls, kan man så ikke få den til at sætte første side til side 2 f.eks.
Avatar billede moebius Nybegynder
20. december 2001 - 08:19 #3
Altså så side et er tom?

Det kan man godt, men word tillader ikke at et dokument med flere sider har flere sidehoveder og fødder! Det er alt sammen det samme!
Avatar billede mnv_dk Praktikant
20. december 2001 - 08:19 #4
Ja, f.eks!
Avatar billede moebius Nybegynder
20. december 2001 - 08:22 #5
Hvis du vil have at dine sider skal have være deres tekst i sidehoved og fod, skal du lave dem hver for sig! Det er noget lort, men det kan ikke lade sig gøre på andre måder. Det enseste tekst der kan være forskelligt for side til side er autotekst med side tal!!!

Du kan jo altid bruge et andet program!
Avatar billede mnv_dk Praktikant
20. december 2001 - 08:23 #6
Hvordan gør du det?
Avatar billede moebius Nybegynder
20. december 2001 - 08:26 #7
På selve siden skal du ind i insert/indsæt->autotekst i menulinien!

Når du er i sidehoved/fod er der som regel et lille vindue hvor der står insert/indsæt autotekst.

I disse to menuer er der nogle forslag til hvad det kan være!
Avatar billede mnv_dk Praktikant
20. december 2001 - 08:29 #8
Ok tak:-)

Og glædelig Jul
Avatar billede moebius Nybegynder
20. december 2001 - 08:31 #9
Selv tak.

Glædelig Jul og Godt Nytår!!!
Avatar billede justify Nybegynder
20. december 2001 - 08:41 #10
Hallo - det passer ikke
Du kan indsætte lige præcis det tal du ønsker at starte med
Avatar billede justify Nybegynder
20. december 2001 - 08:43 #11
Første side kan du vælge at kalde side 1002 og de næste du indsætter hedder aut. 1003 1004  osv
Du bestemmer !
Avatar billede oniel Nybegynder
20. december 2001 - 10:31 #12
Sikke noget vrøvl at skrive!!!!!!

Du kan skifte sidehovede/fod lige så mange gange du ønsker!

Indsæt et sektionsskift og fravælg muligheden for at sidehovede/fod skal være den samme som foregående!

En anden mulighed er at opsætte sideen med parameteren \"Første speciel\".

Mobius - du bør vist levere nogle point tilbage! Dit svar er ikke korrekt!
Avatar billede oniel Nybegynder
20. december 2001 - 10:47 #13
Med hensyn til sidetal - under punktet \"Formatering af sidetal\" er der en boks der har bærer navnet \"Begynd med\" - Hvad mon den bruges til!!!!!!!