Avatar billede ole75 Nybegynder
19. december 2001 - 11:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HD lampen blinker

Under normal drift, blinker min hd lampe med ca 1 sikunds interval, selv om der ikke bliver skrevet på disken og ingen programmer køre.

jeg har win 2000 og 800 mhz og 384 mb ram.
Avatar billede disky Nybegynder
19. december 2001 - 11:13 #1
Oprydning i swap fil osv.
Avatar billede chries Nybegynder
19. december 2001 - 11:17 #2
Måske har du har et program kørende der skriver på disken, logger performance counters eller har et virus program der scanner ?

I task manager under processes (view -> select columns), kan du slå I/O read bytes / I/O write bytes til, og så kigge om nogle af proicesserne skriver ned på disken.

Jeg har haft et cdrom drev der var skyld i det samme, men den blinkede også på front af den selv med samme takt.

Avatar billede goulduck Nybegynder
19. december 2001 - 13:02 #3
Har det samme ... hvert 2. sekund. Tror det skyldes CD-ROM drevene.... ikke noget som jeg har noget i mod....