Avatar billede tybo Nybegynder
08. april 2000 - 20:51 Der er 6 kommentarer

DL af HTML kode

Jeg skal have Downloadet resultatet af en ASP fil.
Der er en Form på den orginale side som man indtaster i og trykker submit..
Det resultat som så kommer frem skal jeg have fat i.
Jeg skal have noget kode som kalder siden som viser resultatet og Downloader koden og gemmer den lokalt på min maskine automatisk.
Koden skulle se således ud i Coldfusion:
<CFHTTP METHOD=POST URL="http://127.0.0.1/arbejde/db.asp" RESOLVEURL=YES PATH="c:\inetpub\wwwroot\arbejde" FILE="test.htm"  >
  <CFHTTPPARAM TYPE="FORMFIELD" NAME="getall" VALUE="1">
</CFHTTP>
Men desvære har jeg ikke fået det til at virke.
er det muligt at lave dette i ASP og hvis det er muligt vil jeg gerne have lidt hjælp til de komandoer jeg skal bruge eller et kode eksembel
Avatar billede bocker Nybegynder
09. april 2000 - 09:23 #1
du henter data fra en form med Request.Form()
Avatar billede tybo Nybegynder
09. april 2000 - 10:28 #2
bocker: Det ved jeg sgu da godt.
Men det kan jeg ikke køre en scheduleret task på som automatisk DLer en fil vel ? når jeg samtidigt skal skal sende parameter med
Avatar billede theill Nybegynder
09. april 2000 - 13:18 #3
Du skal saette en Content-Type header (fx Response.Addheader "Content-Type", "text/html") fra din 'db.asp' side. Saa ved browseren, at den skal gemme filen og popper en 'save' dialog op.
Avatar billede tybo Nybegynder
09. april 2000 - 14:18 #4
theill: Dette kode jeg har lavet er bare et eksempel. Formen og DB.ASP ligger på en server som jeg ikke har adgang til og dermed heller ikke kan ændre i.
Desuden SKAL det kunne køre automatisk så jeg kan køre en schduleret task som Downloader automatisk resultatet hvert 15 min. hele døgnet rundt.
Avatar billede tybo Nybegynder
09. april 2000 - 14:20 #5
Jeg har forresten fundet ud af at min kode i Coldfusion er go nok. Den virker på alle andre webprogramerings sprog end lige ASP :( Det er derfor jeg lige ville spørge om det overhovedet kan lade sig gøre i ASP
Avatar billede tommy_carstensen Nybegynder
19. august 2004 - 20:56 #6
Husk at lukke dit spørgsmål!