Avatar billede guiron Nybegynder
15. december 2001 - 13:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Plextor brænder problem

Hej Alle..

Nu har jeg selv givet en del hjælp herinde, så jeg håber at i kan hjælpe mig.
Jeg sidder med en kammerats computer som vi har smidt en Plexwriter PX-W2410AT brænder. Det er jo en lækker brænder der kan smide \"24X\" og det hele. Der er dog et rimeligt stort problem som er det at:

- brænderen kan IKKE findes af noget som helst brændersoftware
- Det medfølgende brændersoftware \"plextools\" kan kun kopiere cd\'er eller lave musikskiver. Vi vil jo også gerne brænde filer over på skiverne.

Er der nogen der har nogen erfaring med denne brænder; samt en eventuel løsning??

På forhånd tak; Guiron
Avatar billede lauer Nybegynder
15. december 2001 - 13:14 #1
Avatar billede stig3 Mester
15. december 2001 - 13:16 #2
kan windows finde den ?
Avatar billede guiron Nybegynder
15. december 2001 - 13:16 #3
Jeops.. har prøvet en tidligere version af 5.5\'eren.. Er ved at hente 5.564 nu for at se om den virker.

- Men det er det samme med Easy CD- Creator både 4.0 og 5.0 virker ikke på den. :(
Avatar billede guiron Nybegynder
15. december 2001 - 13:17 #4
Windows kan sagtens finde den; og jeg kan sagtens smide spil m.m. i den og så bruge dem.
Avatar billede lauer Nybegynder
15. december 2001 - 13:19 #5
guiron, jeg kender en der har en den samme brænder som dig. og han bruger Nero
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
15. december 2001 - 13:20 #6
Fik du ikke Nero CD´en med til brænderen. Den kører da fint her med 5,5 eren.
Jeg havde problemer med Plextools, den fjernede mine cd-drev, og jeg kunne ikke se at der var noget i drevskufferne på \"Denne computer\"
Avatar billede gpa Nybegynder
15. december 2001 - 14:41 #7
Hvordan er den installeret i maskinen IDE?
Opdater firmware/plextools.
Hvilket OS anvender du?
Avatar billede guiron Nybegynder
15. december 2001 - 15:12 #8
Sorry.. Tog lidt tid at få svaret jer..

NordicWolf > Nope. Der fulgte ingenting med. Og har prøvet både med og uden plextools installeret sammen med de forskellige brænder softwarer.

QBA > Har opdateret til de nyeste.

Machoman > Hentede den nyeste Nero Verison 5.564 og nu virker det. Tusind tak.. Det var det som var løsningen. 5.501 virkede ikke med den.
Avatar billede lauer Nybegynder
15. december 2001 - 15:13 #9
det var så lidt... tak for point