Avatar billede lawyer Nybegynder
13. december 2001 - 09:29 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

hvad synes i

Jeg har lige et lille design jeg gerne vil have en vurdering af...

Der er ikke noget indhold på siden. Siden kommer ikke til at omhandle biler (logo osv er bare lige for sjov), men noget materiale til dem der vil starte en IT-virksomhed.
Avatar billede lawyer Nybegynder
13. december 2001 - 09:29 #1
Avatar billede Chewie Novice
13. december 2001 - 09:31 #2
Det ser rigtig godt ud ..... men du har lang vej igen (o:
Avatar billede Jman Praktikant
13. december 2001 - 09:37 #3
Pænt, pænt.
et enkelt forslag - måske bør du lade den blå bjælke i toppen og evt. den sorte i bunden gå helt til kant, så man ikke får sådan et halvt site, hvis man kører en højere opløsning
For design vil jeg give dig et 9-tal
Avatar billede lawyer Nybegynder
13. december 2001 - 09:39 #4
ja billedet kommer naturligvis til at passe til skærmen..  :)
Avatar billede tmceu Praktikant
13. december 2001 - 09:44 #5
Jeg plejer jo gerne at \"synge min sang\" om indhold, indhold og indhold, men du er da kommet godt i gang.
Avatar billede lawyer Nybegynder
13. december 2001 - 09:48 #6
tmceu> Hvis det var indholdet havde jeg smidt den ind under \"site vurdering\", men det er kun designet...  så syng du videre :))))))
Avatar billede Jman Praktikant
13. december 2001 - 09:48 #7
tmceu - den syngde vise kan du bruge i sitevurdering - denne kategori er design - feedback og så synes jeg det er helt OK
Avatar billede lawyer Nybegynder
13. december 2001 - 09:50 #8
superior..vi er ikke uenige :))
Avatar billede lawyer Nybegynder
13. december 2001 - 09:51 #9
Jeg vender snart tilbage i ste-vurdering :) Takker for svarene..
Avatar billede tmceu Praktikant
13. december 2001 - 09:56 #10
Sorry, forkert kategori.

Jeg øver stemmen og vender tilbage med en arie i sitevurdering :-)
Avatar billede Jman Praktikant
13. december 2001 - 09:58 #11
:) *glæder mig*
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
02. februar 2002 - 09:24 #12
lawyer har taget nyt navn til startfirma :)

tmceu> Så må du gerne synge din vise om indhold etc :

http://www.eksperten.dk/spm/167086