Avatar billede tech2001 Nybegynder
12. december 2001 - 03:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flash intro

Dav
nogen der gider at lave en intro i flash
er til en Bil side
for nærmere info: icq: 95956389
Avatar billede flash-man Nybegynder
12. december 2001 - 08:36 #1
jeg ville gerne men har ikke flash på mig lige nu... :( måske til iaften hvis du ikke gar fået nogen hits
Avatar billede particle Nybegynder
12. december 2001 - 17:49 #2
Hvis du kommer med en komplet, arbejdsplan, altså et overlook over hvad du vil have, så laver jeg det gerne. Men jeg har før været ude for at sidde og knokle, og så \"var det ikke lige det, han tænkte på\". Så SIG HVAD DU VIL HAVE og JEG SKAL PRØVE AT LAVE DET!!!!
;-)

/particle
Avatar billede tech2001 Nybegynder
12. december 2001 - 19:25 #3
okay den intro jeg havde tænkt mig.
skal handle om unge mennesker der har køret galdt
skal være  en lidt sjov intro men selvfølgelig er det jo ik sjovt at køre galdt
er sq lidt svært at forklare men musiken skal være fra \"Cypress Hill - Insayne in the brain\"
har selvfølgelig nummeret
ville sætte pris på hvis i kontakter mig over icq hvis det er mugligt

/Christian S.
Glædelig Jul til Alle :--)
Avatar billede particle Nybegynder
12. december 2001 - 19:31 #4
Kan vi få et ICQ-nummer?

/particle
Avatar billede tech2001 Nybegynder
12. december 2001 - 22:07 #5
hmm he he har man svært ved at konsentrere sig
kig på mit spøgsmål
icq: 95956389
Avatar billede fastwrite Nybegynder
13. december 2001 - 13:26 #6
Tech2001 - har du kontaktet KODA eller kunstneren for accept af brug af deres musik på din flash-intro?

Vi har selv en intro med lyd fra en dansk kunstner, og der skulle vi BETALE KODA hvis vi ønsker at bruge det!

Bare lige så du ikke pludselig får en grim regning ind ad døren.

Tech - kan du ikke skrive til fastwrite@sol.dk om hvad du ønsker, så skal jeg gerne give dig en pris på det.

mvh Fastwrite
Avatar billede tech2001 Nybegynder
13. december 2001 - 15:25 #7
okay skal lige siges at jeg ik har kunstnerens accept men det er 30 sec jeg ca. skal bruge men det er vel det samme. så jeg dropper musikken

en anden ting skal også lige siges, jeg vil på ingen måde betale for en intro,

Hvis der er tale om betaling så Lad venligst være med at skrive...Thx

ps. Forventer ik det vildeste af den intro....
skal bare være sjov :-)

/Christian S.
Glædelig Jul Til Alle :--)
Avatar billede tech2001 Nybegynder
23. december 2001 - 00:00 #8
:(