Avatar billede cyber_andy Nybegynder
10. december 2001 - 19:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows XP Home Opgradering

Hvilken Windows version skal man have for at kunne bruge opgraderingen XP??? & Kan den installeres fra dos, som når man lige har formateret drev c:???

Håber i ved det!!!
Avatar billede safri2 Nybegynder
10. december 2001 - 19:09 #1
Man skal bare ha\' Windows 98, mener jeg :o)
Avatar billede sluppi Nybegynder
10. december 2001 - 19:09 #2
du kan ikke installere fra dos på en ren ny-formatteret disk.

jeg ved du opgradere fra win98
Avatar billede cyber_andy Nybegynder
10. december 2001 - 19:11 #3
safri sikker??????????
Avatar billede cyber_andy Nybegynder
10. december 2001 - 19:17 #4
Kan man ikke installere det ligesom Win me opgradering?????
Avatar billede sluppi Nybegynder
10. december 2001 - 19:31 #5
det ved jeg ikke. har aldrig haft winme
Avatar billede cyber_andy Nybegynder
10. december 2001 - 21:17 #6
Nej ok, men der kan du starte pc\'en op med en win 98 startdiskette og så  sætte win me cden i og så starte installationen. Så spørger den så bare efter Win 98 cd\'en for at få de filer den skal bruge og så kan man fortsætte Win Me installation...
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. december 2001 - 13:29 #7
Du kan bare sætte den til at starte op fra cd. Så er problemet løst med startdiskette, da du ikke behøver den