Avatar billede megalw Nybegynder
10. december 2001 - 16:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sortér

Hej.

Ville det ikke være en idé at man sortérede efter hvilket spm der havde haft det nyeste indlæg, i stedet for at at sortére efter kun nyeste spm ?

På den måde vil ingen spørgsmål gå hen og blive så gamle at folk glemmer dem, jeg sidder et spm som jeg oprettede for et par timer siden, men det spm er vist gået i glemmebogen :)
Avatar billede nesral Nybegynder
10. december 2001 - 16:41 #1
jeg synes klart du er inde på noget af det rigtige
Avatar billede tzr Nybegynder
10. december 2001 - 16:42 #2
god idé, men jeg tror nemt det ville blive forvirrende hvis man leder efter et bestemt spørgsmål og det hele tiden ændrede position
Avatar billede prodic Mester
10. december 2001 - 16:45 #3
Megalw->har du overvejet om det var muligt, at netop den person der kunne svare på dit spørgsmål var Off-line lige nu?

Vent og se - der skal nok blive svaret på det før eller senere.
Avatar billede megalw Nybegynder
10. december 2001 - 16:52 #4
Ja, det er klart... Men det er da et gentagende problem alligevel, skal vi gå ud fra at folk har glemt spørgsmålet hvis der går en måned uden at der bliver svaret ?

Kender det også fra mig selv, jeg er ikke god til at vende tilbage til spørgsmål hvis der går længere tid inden der bliver svaret !
Avatar billede prodic Mester
10. december 2001 - 16:56 #5
Ikke gå ud fra, at folk har glemt det - bare indse det faktum at folk nok ikke kan svare på det.

Folk skal nok svare hvis de kan - før eller siden. Har selv ventet 5 uger på et svar i et af mine tidligere svar - da det endelig kom var det for sent. Men der blev svaret.
Avatar billede marty Nybegynder
10. december 2001 - 17:17 #6
Bare skriv en lille kommentar i spørgsmålet, så får de jo en mail højst sandsynligt. så skal de nok blive mindet om det.
Avatar billede starfish Nybegynder
02. januar 2002 - 19:28 #7
marty, det hjælper ikke, da det så stadig kun er de personer der har prøvet at hjælpe der bliver mindet om at spørgsmålet eksisterer.

Når jeg selv laver forums, er det sådan at det forum med nyeste indlæg er øvers, det topic med nyeste indlæg er øverst i det valgte forum. Så kan man se, hvad der er aktivitet i. Det afføder så, at man kan få sit spørgsmål til \"toppen\" igen ved at skrive i det, men er det ikke bedre at man \"manipulerer\" sit spørgsmål til toppen istedet for at man opretter det samme igen?
Avatar billede marty Nybegynder
03. januar 2002 - 08:38 #8
ahaaaaa, smart.
Avatar billede megalw Nybegynder
28. januar 2002 - 22:27 #9
lukker
Avatar billede megalw Nybegynder
28. januar 2002 - 22:27 #10
ja - lukker altså :)