Avatar billede justincase Nybegynder
29. marts 2000 - 23:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

admin >>

Hmmm,

Lidt interesse omkring brugerne.
Jeg ville syne det kunne være meget fedt med en form for afstemnings/poll system. Sådan at man kan se alle de ligegyldige tendenser brugerne herinde har.
Man ser tit i nyhedsgruppernde at der bliver stillet spørgsmå til brugernes tilhørsforhold, arbejde, om de kan li' skinke, om de har kørekort osv.

En ugentilig "ligegyldigheds" test. På et eller andet plan sidder man jo og besvarer/stiller spørgsmål, fordi at man ved at alle er af kød og blod (well, de fleste)

Lidt mere seriøst :

Et noget mere smart top 10 system. Selvom jeg ikke har svaret på mere end en 5-10 spm. inden for de sidste 6-7 mdr. er jeg stadig på listen. Jeg tror at det har med at gøre at der er meget trafik med hensyn til folk der starter og slutter herinde.
Så listerne burde vægtes alt efter ekspertpoint, såvel som hyppighed ad besvaringer inden for det sidste x antal uger.
Og måske et forbedret bedømmelses system.
Man kan ikke se ud fra hvor mange point en person har hvor godt spørgsmålene er besvaret.

Nåmen, mit lille besyv.

:)

JustinCase
Avatar billede admin Novice
29. marts 2000 - 23:54 #1
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med det første du skriver, kan du uddybe det ?

Et mere smart top 10 system, ja den tager jeg til mig, god idé.
Avatar billede justincase Nybegynder
30. marts 2000 - 00:17 #2
Hmmm, 23:54:22 lad mig gætte. Kampen er færdig. (Og hvilken nedtur :(  )

Men med hensyn til det første.
det handler såment bare om at jeg synes altid at det er rart at se såkalde "ligegyldige" info om folk.

eks :

Dagens spørgsmål : Hvornår lavede du den første hjemmeside.

Noget i den stil.
Med tiden vil der hobe sig en masse  mærkelige informationer om folk op. (Og i vil ha' et virkeligt godt værktøj til at (be)dømme jeres brugere med)

Jeg har altid været stor fan af de sporadiske indlæg der komme i nyhedsgrupperne. Der bliver måske spurg 10 spørgsmål, hvor de 5-6 er relevante for netop den gruppe. Og resten er bare for at se hvilke folk der findes.

Et eksempel fra en af mine favorit-gruppe : rec.games.rougelike.adom :

I write this with the implication that the month after March is April.

1. Where do you live?
2. Describe your personality.
3. What kind of music do you listen to?
4. What is your job?
5. If you are a student, what course(s) are you taking?
6. Do you think Richard Nixon is an idiot?
7. How were you introduced to Adom?
8. How many hours a day do you play Adom?
9. What else do you do in your spare time?
10. Do you like cheese?
11. If yes, what is your preferred cheese?
12. Do you have any quirks we may be interested in?
13. (Will be omitted, as 13 is an unlucky number)
14. Did you lurk on rgra before you posted here?
15. How many times have you beaten Adom?
16. How many times have you beaten your computer?
17. What platform and OS do you play Adom on?
18. What is your real name?
19. Are you married?
20. If yes, has Adom affected the quality of your marriage?

Nyttige og unyttige info.

Pointen er bare at det er interresant at se hvilke normale/skøre interesser folk har.

:)

JustinCase
Avatar billede admin Novice
01. april 2000 - 12:15 #3
Selvfølgelig kunne det være interesant med en bruger undersøgelse, men det har nok ikke den store interesse hos folk. Hvis man ønsker at afgive informationer om sig selv kan man gøre det på sit mini site.
Avatar billede justincase Nybegynder
05. april 2000 - 00:42 #4
Sure, den første var nu også bare en lille ting for at se sjove ting om folk.