Avatar billede heavyboy Nybegynder
04. december 2001 - 01:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

rtsp:// adresser

Jov...Jeg tænkte på om man kunne downloade fra en rtsp:// adresse! jeg vil bare lige høre om man kunne downloade fra en? Jeg ved at man kan bruge Total Recorder men det er til lyd! Hvad nu hvis man vil optage billeder??
Ikke fordi jeg vil downloade noget, er bare meget nysgerrighed
Avatar billede hojben Novice
04. december 2001 - 01:05 #1
hvis det bare er nysgerrighed så luk sp. og opret et på 5 point... 500 er sindsygt alt for meget !!
Avatar billede Beach Mester
04. december 2001 - 01:06 #2
Avatar billede heavyboy Nybegynder
04. december 2001 - 01:07 #3
sorry! Jeg mente 50 point
Avatar billede heavyboy Nybegynder
04. december 2001 - 01:07 #4
men er der nogen der ved det
Avatar billede heavyboy Nybegynder
04. december 2001 - 01:12 #5
jeg må jo ikke oprette det samme spørgsmål igen
Avatar billede hojben Novice
04. december 2001 - 01:13 #6
jo så længe du har lukket dette...
Avatar billede heavyboy Nybegynder
04. december 2001 - 01:14 #7
ok
Avatar billede Beach Mester
04. december 2001 - 01:15 #8
Nu ved jeg ikke så meget om det, ville bare vogte lidt over Eksperten. Men jeg er ret sikker på at der ikke er nogle der har noget i mod at du opretter en nyt spørgsmål hvis du har lavet en fejl med dine point og selv har sagt det! Om der er nogle der ved det og kan (og vil) svare på det uden at få point ved jeg ikke:-)

Men.... Du kan roligt oprette et nyt spørgsmål, det bliver du ikke bustet for hvis ikke der er en venlig sjæl der vil svare på det \"gratis\".

//Beach
Avatar billede sukos Juniormester
04. december 2001 - 01:18 #9
Bare smid et link til det nye spm.!
Avatar billede hojben Novice
04. december 2001 - 01:19 #10
Avatar billede sukos Juniormester
04. december 2001 - 01:19 #11
Ik\' fordi jeg ved noget om det overhovedet. :o)