Avatar billede kasperb Nybegynder
02. december 2001 - 21:47 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Point til Jefa

Point til jefa

ref. http://www.eksperten.dk/spm/141526
Avatar billede jefa Nybegynder
02. december 2001 - 21:48 #1
Takker og Ønsker God Jul
Avatar billede kasperb Nybegynder
02. december 2001 - 21:49 #2
Selvom billedet \"bare\" er beskæret er jeg nu tilfreds alligevel...! God Jul

/KasperB
Avatar billede prodic Mester
02. december 2001 - 21:51 #3
I er godt klar over, at den handling I har lavet er ulovlig.

kasperb->Det burde du have lært nu!!
Avatar billede jefa Nybegynder
02. december 2001 - 21:54 #4
øhh, hvad nu?
Avatar billede prodic Mester
02. december 2001 - 21:56 #5
Ifølge copyrightreglerne er det ikke tilladt at ændre i et beskyttet billed - og det formoder jeg at I/du har gjort.

Så det er rent faktisk ulovligt.
Avatar billede jefa Nybegynder
02. december 2001 - 21:58 #6
Har ikke ændret noget. Billedet ligger på en eller anden website, se ref.
Avatar billede jefa Nybegynder
02. december 2001 - 21:59 #7
Er røv elendig i et billedbehandlings program.
Avatar billede prodic Mester
02. december 2001 - 22:01 #8
Jefa->Du har fjernet teksten i venstre side samt Titanic-teksten. Og derved har du brugt loven.

Klarer I jer selv ud af den problematik ved at tilbageføre pointene eller hvad?
Avatar billede jefa Nybegynder
02. december 2001 - 22:03 #9
jeg har ikke lavet det billede
Avatar billede jefa Nybegynder
02. december 2001 - 22:04 #10
denne side har jeg sgu ikke en skid med at gøre http://groovywallpaper.com/
Avatar billede prodic Mester
02. december 2001 - 22:11 #11
Jefa->Det er ret ligegyldigt - du har ændret i et copyright-beskyttet billede og det er ulovligt.
Avatar billede sluppi Nybegynder
03. december 2001 - 11:26 #12
han har IKKE ændret i billedet. jeg kender ham. han har intet at gøre med den site - så slap dog af fjo..
Avatar billede prodic Mester
03. december 2001 - 16:19 #13
Han har da ændret i billedet - teksten i højre/venstre side er fjernet.
Og det er netop at ændre i billedet.
Som sagt tidligere - så må man ikke redigere i Copyright-beskyttede materialer.

Så det er fuldstændig lige gyldigt om han ejer omtalte side eller ej - han bryder de almindligt gældende regler(både på E. og i den virkelige verden)
Avatar billede prodic Mester
03. december 2001 - 16:22 #14
http://www.eksperten.dk/spm/141552 - spørgsmålet hvor Kasperb fandt ud af, at det rent faktisk var ulovligt.
Avatar billede sluppi Nybegynder
03. december 2001 - 18:15 #15
Nej...jefa har IKKE REDIGERET i billedet. han har givet et link. Så er der jo synd at der så er beskåret i det billede på den side. Skriv og klag til dem.
så tør øjnene og spis en kiks.