Avatar billede kasperb Nybegynder
02. december 2001 - 20:48 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

SE HER

Hvor kan jeg finde dette billede (http://www.titanicmovie.com/past/dt/1_1024x768.jpg) uden \"Titanic\" nede i højre hjørne?

/KasperB
Avatar billede djeclemen Nybegynder
02. december 2001 - 20:51 #1
det tror jeg ikke du kan da det er et billede fra filmen..

så skal du selv grabbe det fra filmen via tvkort
Avatar billede kasperb Nybegynder
02. december 2001 - 20:55 #2
Billedet er et \"officelt\" screenshot (indgår bl.a. i coveret på de musik-CD`er der er udgivet i forbindelse med filmen! (Unden \"Titanic\" nederst)) Derfor tror jeg også en eller anden har den liggende/ved hvor den ligger!

/KasperB
Avatar billede jefa Nybegynder
02. december 2001 - 20:55 #3
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. december 2001 - 20:57 #4
Hvis det kun er logoet du vil have fjernet kan det sagtens lade sig gøre. Jo flottere du vil have det fjernet, jo længere tid vil det tage, men det er bestemt ikke en umulig opgave.

Hilsen

Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede kasperb Nybegynder
02. december 2001 - 21:02 #5
Jeg har selv prøvet at fjerne det, dog med et ikke-tilfredsstillende resultat! Er der nogen der vil fjerne det for mig? (Jeg vil godt afsætte 50 point mere) (ialt 110)
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. december 2001 - 21:19 #6
Jeg er ligeglad med point, hvis det ikke haster, kikker jeg gerne på det, men jeg har ekstremt travlt lige i øjeblikket (det har jeg næsten altid)men der kommer jo en juleferie snart, så måske??
Avatar billede kasperb Nybegynder
02. december 2001 - 21:22 #7
Jeg siger tak, men faktisk skal jeg bruge det til en fremlæggelse på fredag (d.7.12)!!! Men jeg prøver bare at lede videre på nettet efter et \"intakt\" billede...!

/KasperB
Avatar billede djeclemen Nybegynder
02. december 2001 - 21:24 #8
hmm det er faktisk ikke lovligt og fjerne det
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. december 2001 - 21:25 #9
Du kunne prøve at placere \"opgaven\" under freelance eller billedbehandling. Der vrimler med meget dygtige folk der gerne hjælper. Prodic med flere
Avatar billede zenit Nybegynder
02. december 2001 - 21:27 #10
Du kan gå ind i Paint og beskære.
Avatar billede kasperb Nybegynder
02. december 2001 - 21:29 #11
Jeg skal bruge \"hele\" billedet (1024*768)
Avatar billede kasperb Nybegynder
02. december 2001 - 21:30 #12
Lukker lige spørgsmålet og \"sætter\" det ind under Programmer -> Billedbehandling
Avatar billede jefa Nybegynder
02. december 2001 - 21:43 #13
Avatar billede kasperb Nybegynder
02. december 2001 - 21:46 #14
Tusind tak. Jeg vil godt give 110 point som lovet overfor...! Opretter lige et spørgsmål...!
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. december 2001 - 21:04 #15
Flot arbejde kasperb, ofte er der en ligetil løsning som man overser. Det der kendetegner en dygtig mand, er at han finder de rigtige løsninger og ikke at han finder løsninger.