Avatar billede kasperb Nybegynder
01. december 2001 - 17:27 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

.mov

Hej Eksperter.

Hvordan kan jeg hente denne .mov (Quick-time-film) ned på min harddisk? Den afspilles bare i browseren når jeg \"går ind\" på siden.

Filmen ligger her: http://www.titanicmovie.com/present/movs/leavingport.mov

/KasperB
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2001 - 17:28 #1
Prøv at højreklik på linket og vælg Gem som
Avatar billede kasperb Nybegynder
01. december 2001 - 17:33 #2
Det kan jeg ikke! Først er der et link fra www.titanicmovie.com/present til en htm-side. På den side er movien så \"indbygget\" i html-koden!
Avatar billede kasperb Nybegynder
01. december 2001 - 17:34 #3
Ups. Jeg skulle ikke have accepteret dit svar i nu! Håber du vil hjælpe alligevel...!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. december 2001 - 17:35 #4
Du skal have quicktime pro for at kunne gøre det, men den koster og så kan der stadig være nogle klip der er spærret for download.
Avatar billede mlr Nybegynder
01. december 2001 - 17:35 #5
Jeg kan da godt højeklikke og så vælge Gem Som og så downloader jeg filmen... Så burde du også kunne det...

-MLR
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2001 - 17:36 #6
Klart jeg vil....Jeg har lige hentet klippet fra siden ved at højreklikke og gemme.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2001 - 17:37 #7
Prøv at downloade programmet DAP herfra: http://www.speedbit.com/

Så kan du sagtens højreklikke og gemme.
Avatar billede mlr Nybegynder
01. december 2001 - 17:37 #8
ufc>> Det kan man også alligevel...
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2001 - 17:39 #9
Jeg ved det, men hvis han har problemer, vil dette hjælpe...
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2001 - 17:40 #10
Kasperb -> Prøv at højreklikke på dit eget link: http://www.titanicmovie.com/present/movs/leavingport.mov og derefter Gem Som. Det skal virke, da det er et direkte link til selve filen.
Avatar billede kasperb Nybegynder
01. december 2001 - 17:43 #11
Så fandt jeg endeligt ud af det! Tusind tak ufc
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2001 - 17:45 #12
Jamen det var da så lidt. God jul allesammen.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. december 2001 - 23:40 #14
Den duer det ikke med!!!
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2001 - 03:38 #15
James-> Det virker da fint.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. december 2001 - 20:19 #16
ufc, jeg får den ikke gemt på maskinen!!! Kun en lille fil, der henviser til hvor den skal streame fra!
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2001 - 22:22 #17
Det gør jeg. Prøv at downloade programmet DAP herfra: http://www.speedbit.com/