Avatar billede omen Nybegynder
28. november 2001 - 00:51 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Nyt logo til www.omen.sublife.dk

En som kan lave et nyt logo til www.omen.sublife.dk, som passer ind i stilen, altså sort/hvid, og i stedet for [OMEN] skal der bare stå Omen. I må gerne krydre det lidt, med nogle hampblade f.eks. Højden skal være det samme som nuværende logo, altså 66, og længden er ligemeget. 100 til den bedste, og 15 til de andre der har forsøgt.
Avatar billede zhark Nybegynder
28. november 2001 - 01:41 #1
Ved ik\' rigtigt hvad du mener, men skal iseng nu!
http://www.friserverplads.dk/zhark/omen.gif
Avatar billede sonne Nybegynder
28. november 2001 - 09:50 #2
Avatar billede omen Nybegynder
28. november 2001 - 16:09 #3
Wow... jeg kan virkelig lide dem begge, men har dog sonnes som favorit.
Avatar billede kludder Nybegynder
29. november 2001 - 21:47 #4
der er også en logo opgave her §;)

http://www.eksperten.dk/spm/139682
Avatar billede omen Nybegynder
01. december 2001 - 10:57 #5
sonne: Er du der stadig? Hvis ja, kan du lave et logo mere i samme stil som det sidste, denne gang skal der stå #Blunten i stedet for. Så kan jeg oprette et nyt spørgsmål, så får du en 100 point, eller hvor meget du nu synes det er værd.
Avatar billede sonne Nybegynder
01. december 2001 - 22:46 #6
Avatar billede zhark Nybegynder
01. december 2001 - 23:32 #7
Nu er det altså ikke sådan eksperten fungerer. Jeg vil mene at der nok er 100 (uden at medregne mig selv!) der kan udføre den opgave og:

Du skal lægge spm. ud så alle kan deltage og ikke betale med eksperten points fornoget der er \"delvis privat\". Det er OK du synes sonne er skrap (der er han nok), men aftal så et PRIVAT møde til jeres \"arbejde\" og hold ekperten udenfor.
Mvh zhark
Avatar billede omen Nybegynder
02. december 2001 - 14:41 #8
zhark: Jeg synes det er en glimrende måde at få lavet ens arbejde på. Ser du, jeg kan ikke betale sonne for det, men i stedet gi\' ham 100 point som tak for tjenesten. Kig rundt omkring, der er masser eksempler på folk gør ligesom jeg i dette spm. Og derudover ER sonne skrap til det, og de to logo\'er skal være på samme side, og derfor være i samme stil. Hvis det bare skulle have været et hvilket som helst logo, kunne jeg sådan set bare have oprettet et nyt spørgsmål. Og en hel anden ting, så synes jeg det er noget pjat du skriver...

Go\' jul...
Avatar billede omen Nybegynder
02. december 2001 - 14:45 #9
Avatar billede sonne Nybegynder
02. december 2001 - 20:18 #10
ang point og zhark
Opret da en ny opgave og giv point til den som du synes laver det bedste.
zhark har det vidst lidt dårligt med mig fordi jeg har antydet at han sommetider laver noget flot kopi arbejde.

http://www.akselsonne.com/test/blunten.jpg

mvh
Aksel
Avatar billede omen Nybegynder
02. december 2001 - 20:22 #11
Jeg siger 1000 tak sonne. Desværre kan jeg ikke give dig point for det... åbenbart.
Avatar billede zhark Nybegynder
02. december 2001 - 21:01 #12
sonne>
Jeg havde ikke set dette inden mit sidste indlæg i det andet spm.
Hvad siger du til at få de (ret urimelige 50 points jeg fik her)?
Det er OK for mig! Og det andet - kan ikke huske hvad du hentyder til og har 100% ingen erindringer om nogen \"bad feeling\" til en sonne, så der har du skudt forbi.
Hvis du mener det her var korrekt så er jeg virkelig frustreret. Så har du kun vurderet ud fra ærligheds princippet og overser helt hvad konceptet her bygger på.
Avatar billede omen Nybegynder
02. december 2001 - 21:08 #13
zhark: De 50 point bestemte jeg hvem skulle ha\'. Du havde lavet et flot logo, som du havde brugt tid på, og derfor mente jeg også du skulle have point for det. Hvis du nu giver sonne de 50 point, er vi tilbage til alt det snyd med point igen. Vi slutter her!