Avatar billede gk-design Nybegynder
27. november 2001 - 23:56 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Eksperten har smidt mig væk!

Jeg har måttet oprette en ny ID, da jeg ikke længere kan logge mig på med min gamle ID \"pcms\". Når jeg vil logge ind får jeg kun en blank hvid side, og ikke andet.
Jeg vil gerne have min ID og point tilbage, hvis det er muligt, det er samme mailadresse som denne ID

/Kristian
Avatar billede fcs Novice
27. november 2001 - 23:57 #1
Har du prøvet at slette alle dine cookies på din maskine og så logge ind ?
Avatar billede maxium Novice
27. november 2001 - 23:58 #2
har samme problem! har prøvet at logge ind fra flere foreskellige computer
Avatar billede kapla Nybegynder
27. november 2001 - 23:58 #3
Har du en firewall?
Avatar billede gk-design Nybegynder
28. november 2001 - 00:04 #4
Har haft Firewall, men er ikke på nu. Problemet ligger måske i at jeg ikke har været inde de sidste 1½-2 måneder, har de ikke opdateret deres websider. Hvis jeg skriver PCMSXX får jeg fejlmelding med det samme, men ikke hvis jeg bruger de rigtige oplysninger, modtager heller ikke mail med passw.
/Kristian
Avatar billede hojben Novice
28. november 2001 - 00:09 #5
en hvid side er da ensbetydende med sletning `???
Avatar billede hojben Novice
28. november 2001 - 00:10 #6
er en blank side ikke det samme som at brugeren er slettet....???
Avatar billede gk-design Nybegynder
28. november 2001 - 00:11 #7
hojben> Ved du hvor man kan få en forklaring på dette?
/Kristian
Avatar billede fcs Novice
28. november 2001 - 00:13 #8
Man kan jo sende en mail til admins på info@eksperten.dk
Avatar billede hojben Novice
28. november 2001 - 00:14 #9
well sender en mail til info@eksperten.dk
Avatar billede gk-design Nybegynder
28. november 2001 - 00:15 #10
Jeg har sendt 3 de sidste 14 dage, men får ingen svar, derfor valgte jeg denne vej
/Kristian
Avatar billede zhark Nybegynder
28. november 2001 - 00:42 #11
det er fordi du har været med i 401 dage og fået 2005 points, man kan kun få 2000 point her, så de 1960 points du havde tilbage er fordelt til værdigt trængende.
Avatar billede snave Nybegynder
28. november 2001 - 09:58 #12
Hej Kristian.
Det er fordi du ikke har fået så manfe point over den tid du har været medlem! Oplevet det samme!
/Polle
Avatar billede zhark Nybegynder
28. november 2001 - 10:32 #13
gk-design>
Undskyld jeg var lidt \"morsom\", jeg har set lidt på \"pcms\" du har jo være på i over 400 dage og jeg kan ikke (umiddelbart) finde noget galt (useriøs/grov sprog eller så\'n).
Eksperten på vel komme med en forklaring på hvorfor du ikke kan komme ind til dine ca. 2000 points.
Har du \"rent mel i posen\" forstår jeg din frustration. Mvh. zhark
Avatar billede gk-design Nybegynder
28. november 2001 - 15:29 #14
OK \"zhark\", nej hvis jeg ikke havde rent mel i posen, så holdte jeg min kæft, men er der ikke en anden vej til folkene på Eksperten, på ovennævnte e-mail adr. gider De åbenbart ikke svare.
/Kristian
Avatar billede zhark Nybegynder
29. november 2001 - 00:06 #15
I en tidligere kommentar skriver du PCMS - dit nick er jo pcms!
Jeg ved dog ikke om der skelnes på små/store bogstaver - noget andet:

Du skulle vel ikke have oprettet \"qk-design\" - INDEN... du prøvede at sende mail til eksperten om problemet? Du skriver jo det er samme mail adr. og man kunne forestille sig mail samkøres med nick, så ryger du (måske) ud - jeg ved det ik\'.
Avatar billede gk-design Nybegynder
29. november 2001 - 09:35 #16
zhark> nej gk-design er lavet samme dag som spørgsmålet. Jeg har e-mailen fra Eksperten ved oprettelsen af \"pcms\", så mere korrekt skulle det jo ikke kunne være.Men det er efterhånden også lige meget, men så kan jeg bedre forstå misbrug på Eksperten, hvis jeg skulle få brug for flere point end de 300, må jeg jo bare lave en ny ID.
/Kristian