Avatar billede zimon Nybegynder
26. november 2001 - 11:41 Der er 3 kommentarer

2 mb ram 16Mhz ...

Hvad for noget linux kan køre på min super bærbar ?

IBM N33
16Mhz
2 Mbram
60Mb HD
Floppy

Den kan godt trække win 3.11.
Men jeg ville blive glad hvis der var en der kendte en linux disbustion der kunne køre på denne bærbar (gerne med lynx)
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
26. november 2001 - 11:50 #1
øhhh ikke noget andet end DOS og Win 3.11 kører ordentligt på den spand.... (vil du købe en 400 MHZ bærbar så skriv til metalized@orangenet.dk)

Un1
Avatar billede zimon Nybegynder
26. november 2001 - 12:11 #2
ville nu godt have linux til at køre der på og det kan man også godt få, om det så skal boote fra en floppy
Avatar billede grinderslev Praktikant
04. januar 2002 - 02:31 #3
Prøv med en ældre version af linux readhat.

Måske kan du finde en link til noget brugbart her: http://www.sslug.dk/