Avatar billede vandiemen Nybegynder
24. november 2001 - 19:59 Der er 40 kommentarer og
1 løsning

rzr-rtcw

jeg har et program, der er pakket til mig i dette format, der er omkring 50 filer alle af cirka 15mb, hvordan åbner jeg dem? Winzip og Winrar vil ikke åbne dem????
Avatar billede kapsel Nybegynder
24. november 2001 - 22:19 #1
bare slet dem, den slags er ulovligt.
Avatar billede vandiemen Nybegynder
24. november 2001 - 22:45 #2
nej det er vores afslutnings projekt, så det er det ikke, kloge åge
Avatar billede kapsel Nybegynder
24. november 2001 - 22:52 #3
hvorfor har du så pakket det på den måde hvis du ikke kan finde ud af at pakke det ud? kloge åge.
Avatar billede vandiemen Nybegynder
24. november 2001 - 22:56 #4
jeg skriver \"der er pakket til mig\", men du må jo være udsædvanlig dum, hvilket du jo også fremragende beviser idet du fortæller mig, at det er ulovligt...
Avatar billede kapsel Nybegynder
24. november 2001 - 22:59 #5
Jeg ville blot gøre opmærksom på at den slags ikke er lovligt på eksperten.dk
Avatar billede osaka_san Nybegynder
24. november 2001 - 22:59 #6
Kan du så ikke bare spørge ham der har pakket det til dig hvad det er for et program han har brugt ? ;-)
Avatar billede vandiemen Nybegynder
24. november 2001 - 23:00 #7
der kunne jo være en grund til jeg spurgte her, så vidt jeg ved er det ikke ulovligt at pakke i et bestemt format? eller er det bare mig?
Avatar billede tvf Nybegynder
24. november 2001 - 23:01 #8
Det må være Afslutnings projekt i navnestandard hehe...
Avatar billede vandiemen Nybegynder
24. november 2001 - 23:01 #9
osaka san; tror du ikke jeg havde gjort det, hvis det var mig muligt????
Avatar billede jones279 Nybegynder
24. november 2001 - 23:11 #10
Du ska brænde en CD som en image fil, er CDR Win godt til... Men se\'føli kun hvis det er lovligt!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. november 2001 - 23:15 #11
rooolig nu... der er vist et LIIIIDT tyndt grundlag at dømme folk på...

Jeg pakker jævnligt meget store grafikfiler i pakker af 10mb. Det er der vist intet ulovligt i...

vandiemen, hvad er extension på filerne?
Avatar billede vandiemen Nybegynder
24. november 2001 - 23:15 #12
tak for hjælpen jones, er gået i krig
Avatar billede vandiemen Nybegynder
24. november 2001 - 23:16 #13
nanoq, extension, hvis du spørger om hvad for et program det er, er det et database program, hvori der ligger en del grafik
Avatar billede kapsel Nybegynder
24. november 2001 - 23:17 #14
nanoq, det er jo åbenlys at det er ulovligt det han har kog i.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. november 2001 - 23:17 #15
vandiemen, jeg mener de 50 filer... hvad \"hedder de til efternavn?

Hedder de feks. .a01, .a02, .a03 osv. åbner du med Winace. Denne kan hentes i fuld funktionsdygtig trial på www.download.com

NanoQ
Avatar billede kapsel Nybegynder
24. november 2001 - 23:19 #16
I har helt ret.

Der ligger en stor database bag det spil du forsøger at pakke ud, sikkert også en masse animerede gif billeder, og lydeffekter.

Hvis nogle er i tvivl om hvad jeg taler om, så bør I nok være ligeglade.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. november 2001 - 23:20 #17
kapsel, nu må du sgu stoppe... dvs. jeg også ville blive erklæret \"lovovertræder\" hvis jeg stillede et spørgsmål omkring mine pakkede grafikfiler?

I så fald burde du også reagere på samme måde over for folk med spørgsmål om CDR drev... for det er overvejende sansynligt de bruger dem til at brænde noget ulovligt med...

Avatar billede kapsel Nybegynder
24. november 2001 - 23:20 #18
nanoq, skriv til mig på ICQ.. 22732334
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. november 2001 - 23:21 #19
Jeg bruger ikke ICQ...
Avatar billede kapsel Nybegynder
24. november 2001 - 23:21 #20
Trist.
Avatar billede vandiemen Nybegynder
24. november 2001 - 23:21 #21
nanoq, de hedder bare 00, 01, 02 osv.
med fornavnet rzr-rtcw
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. november 2001 - 23:22 #22
Nix... et stykke software jeg intet brugbart kan se i... kun fyld til min taskbar... der er nok skrammel i forvejen ;)
Avatar billede kapsel Nybegynder
24. november 2001 - 23:23 #23
rzr-rtcw

Hvad står det for? Noget i jeres projekt?

Hvis nogle følger bare -lidt- med i spilnyhederne ville I vide at \"Return to Castle Wolfenstein\" udkom for nogle dage siden i USA.
Avatar billede vandiemen Nybegynder
24. november 2001 - 23:25 #24
kapsel, øøøøøh???? aner ikke hvad du taler om, men er egentligt ligegyldigt, da jeg har fået hjælp. Så kan du lege politimand et andet sted.
Avatar billede kapsel Nybegynder
24. november 2001 - 23:25 #25
will do.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. november 2001 - 23:26 #26
Ok... kapsel har alligevel lidt ret...

rzr står for Razor - en af de største cracker grupper - rtcw står for Return To Castle Wolfenstein...

Ehm...
sjovt sammentræf, at jeres afslutningsprojekt hedder netop det...

Så jo... der er vist alligevel en lille begrundet mistanke... i rest my case... ;)

sorry Kapsel ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. november 2001 - 23:27 #27
(søgte lidt med google... og sjovt nok fandt jeg frem til en flok filer med NETOP de navne....)
Avatar billede jones279 Nybegynder
24. november 2001 - 23:27 #28
Så undskylder jeg også at jeg svarede på det spm :(
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. november 2001 - 23:27 #29
vandiemen, køb dine spil istedet... så får du oven i købet også et flot omslag med til din CD...
Avatar billede kapsel Nybegynder
24. november 2001 - 23:28 #30
nanoq, godt så.

Troede bare de fleste fattede pointén i mit aller første svar - guess not.

Der blev eksperten.dk -igen- lige indirekte misbrugt.
Avatar billede kapsel Nybegynder
24. november 2001 - 23:28 #31
jones279, det går nok :)
Avatar billede jones279 Nybegynder
24. november 2001 - 23:30 #32
Hehe, det håber jeg sq :) Hvornår udkommer det egentligt i DK? Test versionen er ret kool...
Avatar billede kapsel Nybegynder
24. november 2001 - 23:32 #33
jones279, sikkert engang op til jul..
Avatar billede vladimirr Nybegynder
24. november 2001 - 23:37 #34
Nogen der har anmeldt ham for misbrug ?
Avatar billede kapsel Nybegynder
24. november 2001 - 23:38 #35
vladi, nøh..

det var jo ikke direkte misbrug..
Avatar billede kapsel Nybegynder
24. november 2001 - 23:38 #36
who cares, eneste jeg er bitter over er at jeg ikke fik points ;)
Avatar billede jones279 Nybegynder
24. november 2001 - 23:48 #37
Hm, gutten kan jo i realiteten være uskyldig, fa han jo rent faktisk siger at det var noget andet, han kan jo ha fået det forkerte eller taget fejl, så jeg syns nu ik at der er nogen der behøver at bli anmeldt her!

Tilgengæld syns jeg BIGTIME at vi stopper med at skrive nu, for jeg er ærligt træt af at ha 5 nye mails hver gang jeg tjekker min mailbox *GG*
Avatar billede vladimirr Nybegynder
24. november 2001 - 23:55 #38
Nåe Ja, moral og ansvar er jo alligevel en by i rusland....
Avatar billede osaka_san Nybegynder
25. november 2001 - 01:45 #39
Ser ud til at der er taget Action på brugeren:

\"Den anmeldte bruger er allerede afvist. \"

Mvh.
Oscar
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. november 2001 - 11:19 #40
hehe
Jeg havde da anmeldt ham :)
Avatar billede osaka_san Nybegynder
25. november 2001 - 11:49 #41
ok - så er alt jo som det skal være :-)

Nå kunne være man skulle smutte i seng og få lidt søvn :-)

/Hygge