Avatar billede mikkel.m.lund Nybegynder
20. november 2001 - 12:59 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

opdatering af bios!!

Jeg har købt en asus A7M266 og en atholn XP.
MEn der skal en bios opdatering, for at den kan kører XP. SKAL jeg have en ældre prosesser for at opdater min bios??????
Avatar billede ulrich Novice
20. november 2001 - 13:01 #1
Nej, det behøver du ikke.
Avatar billede milo Nybegynder
20. november 2001 - 13:02 #2
en ældre processor for at opdatere din bios? Hvad snakker du om...

Du skl gå ind på www.asus.com.tw og finde en bios opdatering der passer til dit mobo.
Avatar billede mikkel.m.lund Nybegynder
20. november 2001 - 13:07 #3
Omformuleret:
Skal der være en CPU i motherboardet, for at opdatere biosen?? Og skal den virke???
Avatar billede milo Nybegynder
20. november 2001 - 13:14 #4
øh? Jeg kan ik se hvordan du ellers vil starte din computer op, uden cpu?
Avatar billede milo Nybegynder
20. november 2001 - 13:14 #5
jeg fatter virkelig ikke hvad du mener...
Avatar billede mikkel.m.lund Nybegynder
20. november 2001 - 13:39 #6
Kan jeg opdatere min bios så den kan kører xp cpuer, men der sidder en xp i???
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. november 2001 - 13:41 #7
Hvorfor kan du ikke køre WinXP, jeg har en maskine der snart er 3 eller 4 år og den snupper WinXP bedre end min 2 år gamle maskine!

Inden jeg fik installeret WinXP havde jeg problemer med at den koblede keyboardet fra så jeg ikke kunne fortsætte installetionen.
Til sidst måtte jeg inde i bios Loade Default Setup, først da lykkedes installationen, så prøv det samme!

Din CPU skal nok klare det og en biosopgradering er ikke lige noget man gør!
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. november 2001 - 13:43 #8
Her er en site hvor du kan se om din hardware er klar til WinXP!

http://www.activewin.com/winxp/winxphclx86.txt
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. november 2001 - 13:44 #9
OhOOH !!!
Det er jo ikke WinXP du skriver om, men prøv alligevel at bruge kompabilitets listen til dinCPU m.m.
Avatar billede mikkel.m.lund Nybegynder
20. november 2001 - 14:06 #10
OK, jeg snakker om en CPU fra AMD der hedder XP!!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. november 2001 - 14:18 #11
Prøv den tyske site www.asus.de
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. november 2001 - 14:19 #12
Sorry, forkert link!!!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. november 2001 - 14:22 #13
Her er den rigtige!

http://www.asuscom.de/
Avatar billede mikkel.m.lund Nybegynder
20. november 2001 - 14:51 #14
eller med andre ord:
Kan et mobo poste med en XP, hvis biosen ikke understøtter den?
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. november 2001 - 16:29 #15
Der kan ikke ske noget ved at prøve det, virker det ikke kan du hurtigt se det!
Avatar billede mikkel.m.lund Nybegynder
16. december 2001 - 22:16 #16
slut prut