Avatar billede martal Nybegynder
19. november 2001 - 20:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurder kabinet

Hej.

Vurder venligst dette kabinet : www.prc-data.dk > kabinetter & tilbehør > Logic >  Logic 985A, Fullsize Tower kabinet, 300W ATX.

Hilsen Martal.
Avatar billede kludedukken Nybegynder
19. november 2001 - 20:55 #1
Meget stilrent, god pris, god plads (spec. 5.25\").
Faktisk et udmærket kabinet.
Avatar billede kludedukken Nybegynder
19. november 2001 - 20:57 #2
Eneste minus er måske at diskdrevet er placeret nederst - hvor det sidder øverst på ex. et Aopen HQ08. (Men det koster også det dobbelte)
Avatar billede tera Nybegynder
19. november 2001 - 21:50 #3
Hvis du ikke kommer til at bruger alt den plads, så køb et midi-tower der samtidigt er støjdæmpende!!!
Avatar billede martal Nybegynder
19. november 2001 - 21:51 #4
Åbenbart ikke flere der vil svarer, men så for du jo bare alle points, kludedukken :)
Avatar billede martal Nybegynder
19. november 2001 - 21:51 #5
tera : Ups jeg nåede ikke at få dit svar med.
Avatar billede martal Nybegynder
19. november 2001 - 22:01 #6
tera : Opretter lige et spørgsmål med points til dig, hvis du altså stadig er her, er du det?
Avatar billede tera Nybegynder
22. november 2001 - 19:38 #7
Jeg siger ja tak!
gider du at linke til det nye \"spørgsmål\"?