Avatar billede nemezis Nybegynder
19. november 2001 - 17:03 Der er 1 kommentar

Fjerne loginlogo fra KDE?

Jeg har kørt med Red Hat i et stykke tid nu og er efterhånden godt træt af at se på det redhat logo, der er på desktoppen, når man bruger kde-login.

Kan man ikke fjerne det...? Hvis jeg skifter wallpaper er det der stadig... :-/
Avatar billede saju-ka Nybegynder
27. november 2001 - 11:14 #1
??, underligt normalt forsvinder det når man skifter wallpaper.

hmm prøv at slette filen, den skulle gerne lægge samme sted som dine wallpapers, da det jo er et wallpaper;)