Avatar billede mb2000 Novice
14. november 2001 - 07:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

nulstilling

Hjælp, jeg har lige købt en Ibook med DVD.

den er kun kodefri 10 gange, hvordan for jeg nulstillet den??
jeg kender Region Switch 1.0.3,  DVDack men har problemer med at
få dem til at virke.

hvad er løsningen!!!!!

Avatar billede fcs Novice
14. november 2001 - 08:05 #1
Prøv at spørge i den rigtige kategori!!
Avatar billede fcs Novice
14. november 2001 - 08:05 #2
P.S.: Og så er 300 point nok i overkanten - 60 vil nok være mere end rigeligt
Avatar billede aeblenet Nybegynder
14. november 2001 - 08:25 #3
Avatar billede mb2000 Novice
14. november 2001 - 13:34 #4
Til fcs.

1. der var ingen reaktion da spørgsmålet var under kategorien DVD

2. og 300 point fordi jeg vil have et hurtig svar.

derfor, men eller tak for hjælpen.

Avatar billede fcs Novice
14. november 2001 - 17:07 #5
Helt ok, men så ville kategorien \"Fri debat\" nok have været bedre, da der sikkert ikke er mange der abbonnerer på denne kategori ;-)
Avatar billede egonspock Seniormester
14. november 2001 - 18:59 #6
Har du læst denne artikel på mediamac:
http://www.mediamac.dk/index.php3?page=article:show,id=5310

Den kan sikkert hjælpe. Da det er et meget specifikt Mac-spørgsmål ville det efter min mening være fjollet at gå til \"fri debat\" for at få et svar. Her er der rigeligt med indsigtsfulde mennesker!
Avatar billede fcs Novice
14. november 2001 - 19:05 #7
Sorry , havde ikke set at der stod Ibook. Jeg skal nok holde kæft nu ;-)
Avatar billede mb2000 Novice
15. december 2001 - 00:27 #8
jeg prøver en af tingene, det virker svært!!!
Avatar billede egonspock Seniormester
15. december 2001 - 20:13 #9
Hej mb2000,
Var det ikke lidt sølle at tilbyde 300 point, få en masse gode svar og så score pointene selv. Det bliver man da vist ikke populær af heromkring...
Avatar billede mb2000 Novice
15. december 2001 - 20:21 #10
Hvis du lige klapper hesten og ser hvor lang tid der er gået siden spørgsmålet blev oprettet, kan du måske forestille dig at der er masser af arbejde i denne tid, og så kommer nulstilling af DVD drev sidst, så ro på så kommer der sikkert også point til dig.