Avatar billede crusader Nybegynder
12. november 2001 - 08:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MIME

Nogen der ved hvordan man decoder noget tekst og hvad der er hvad.

feks 7bit,8 bit og 64bit.... har læst hvad jeg kunne om det på php.net.

problemt er, når jeg vil åbne en mail med attachments så åbner den mailen som ren ascii. Det er jo ikke så smart :)

//Regards
Avatar billede crusader Nybegynder
12. november 2001 - 11:12 #1
Plz someone help

kan godt smid flere point i hvis 60 er forlidt.

Det er vel bare en lille ting hvis man hved hvad man skal gøre.
Avatar billede powerblade Nybegynder
12. november 2001 - 12:22 #2
Jeg fatter ikke dit spørgsmål.
Tjek funktionerne
imap_8bit()
imap_body()
Avatar billede crusader Nybegynder
13. november 2001 - 08:50 #3
Ohhh sorry

Lad mig omformulere det så. Jeg ved ikke hvordan man får gemt en hvedhæftet fil - istedet for at få åbnet den som ren tekst... ligesom når man åbner den i wordpad. Hvis nogen hved hvordan man gør det så bliver jeg glad.
Avatar billede crusader Nybegynder
21. november 2001 - 08:19 #4
luk