Avatar billede bosse88 Nybegynder
10. november 2001 - 18:49 Der er 1 løsning

Hvad sker der her??

Lige nu er min computer på 32 grader, det skal lige nævnes hvor stor den er:

1102 mhz
384 mb sd ram
GeForce MX 400 32 mb sd ram
41 GB IBM HD

Spørgsmål:

Jeg spiller Deus Ex, det er bygget over samme motor som Unreal Tournament og det kører fint de første to minutter, så vil spillet ikke mere, den kommer med mærkelige farver (Grøn, hvid og lilla) over alle våbende og så fryser den, jeg er nødt til at trykke CTRL+ALT+DELETE for at komme ud til windows hvor det også vises i de mærkelige farver, så lukker jeg spillet med tvang og alle farverne er normale igen.

Hvad sker der??
Hvad skal jeg gøre for at få det til at holde op??
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
11. november 2001 - 22:21 #1
Det kan være at dit grafikkort bliver for varm.

Prøv at montere nogle 80mm kølere til at køle ram og måske en lille vga cooler til chippen, (begge dele på grafikkortet).
Hvis kortet er overclocket så skru lidt ned for hastigheden på memory og core...

MVH Un1