Avatar billede #00ccff Nybegynder
08. november 2001 - 22:26 Der er 7 kommentarer

godt program til at lave hjemmesider i jeg er ikke så god endnu!

Hej jeg startede først med SUBNETS ONLINESYSTEM men nu vil jeg gerne videre kan i anbefalde et program for \"nybegyndere\"... ikke frontpage, subnets eller geocities onlinesystem.. dem har jeg forsøgt med!
Avatar billede amyand Nybegynder
08. november 2001 - 22:29 #1
Dreamweaver er et udemærket program, også for nybegyndere..., der medfølger endda et glimrende Assistance program. hent det på www.macromedia.com
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
08. november 2001 - 22:29 #2
EditPad Lite, genial teksteditor - gratis i Lite-udgaven koster smackers i fuld version. http://www.editpad.com
Avatar billede keysersoze Guru
08. november 2001 - 22:30 #3
hvad er grunden til at du ikke vil bruge dem? for dårlige eller for svære?

det klart bedste (hvis du ikke vil håndkode) er helt klart DreamWeaver fra Macromedia
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
08. november 2001 - 22:35 #4
Nåå ja, for øvrigt : Der er ikke nogen HTML-, ASP- eller PHP-funktioner i EditPad. Den er bare genial til bassale tekstfunktioner når man skal flytte rundt på blokke, markere osv.
Avatar billede medieburner Nybegynder
08. november 2001 - 23:40 #5
macromediq homeite 5
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. november 2001 - 08:11 #6
Mange af de programmer som de andre har henvist til er rigtige gode programmer, men de koster altså også en formue.

Hvis du gerne vil have et godt program, som endda er gratis, hvis det er til privat brug så tjek nedenstående link:

Http://www.webwriter.dk
Http://www.tsw.dk

Jeg har selv brugt begge programmer, og kan varmt anbefale dem
Avatar billede jezz Nybegynder
09. november 2001 - 09:31 #7
Hmm. stoneswebwriter kan købes fra IDG med program og guide for 49 Kr, held og lykke