Avatar billede g9al Nybegynder
08. november 2001 - 19:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samme baggrundsfarve eller transperant Swish 2.0

Håber det er den rette NG - Swish er jo også Flash.

Når jeg laver en swf fil med samme baggrundsfarve som min html side, ser det perfekt ud - med mine skærmkort.

Når jeg ser dem på min bærbare eller visse andre computere er der forskel på baggrundsfarven.

Når jeg vælger at gemme med Export i Transparent mode er der ok, men når jeg laver Link > URL er den gal igen.

Hvad kan jeg gøre??

På forhånd tak!!

Hans
Avatar billede kirus Praktikant
09. november 2001 - 09:33 #1
Det med den bærbare kan forklares at den fremstiller farver noget anderledes end på en almindelig PC.
Når du kigger på HTML siden vær sikker på at begge baggrunde har den samme HEX farvekode.
Hvis da så stadig er forskel tjek lige om du har et layer som er gjort transparent over din Film da den nogen gangen bruges til at lave en god gennemsigtig baggrund.
Avatar billede lingoman Nybegynder
09. november 2001 - 21:17 #2
\"......men når jeg laver Link > URL er den gal igen..\" Mener du at du loader en anden *.swf ?
Avatar billede g9al Nybegynder
09. november 2001 - 21:51 #3
Nej jeg loader ikke en anden *.swf, - det er lidt pussigt, men swf filen har ingen problemer før man laver sin swf med link (se www.hartcare.dk hvor jeg har valgt en mørkere baggrund p.g.a. baggrundsfarven)