Avatar billede mjj Nybegynder
06. november 2001 - 14:35 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Feed back på nyt website

For at få 20 point skal du gøre følgende:
1) \"Svar\" på dette \"spørgsmål\" (det er ligegyldigt hvad du skriver, det er bare så du til sin tid kan få dine point).
2) Besøg websitet ---> http://netmekka.port5.com <---.
3) Klik dig rundt på websitet.
4) Udfyld spørgeskemaet på adressen ---> http://netmekka.port5.com/sporg2.htm <---.

Hvis du har svaret på alle spørgeskemaets spørgsmål (og dine svar er seriøse) vil du blive tildelt 20 point når jeg har læst dine svar.

Bemærk: De 20 point bliver ikke delt mellem alle der svarer, der er 20 point til hver!

Med venlig hilsen Mark Jessen, netmekka.

PS: Hvis du tilmelder dig dette spørgsmål vil du muligvis senere få mulighed for at tjene yderligere point ved at komme med tilbagemelding når sitet er blevet ændret igen. Mere om det hvis det bliver aktuelt.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2001 - 14:40 #1
hop hop
Avatar billede Jman Praktikant
06. november 2001 - 14:41 #2
done
Avatar billede jacup Nybegynder
06. november 2001 - 14:46 #3
jeps
Avatar billede padde Nybegynder
06. november 2001 - 14:48 #4
svar
Avatar billede mjj Nybegynder
06. november 2001 - 15:00 #5
De hidtil indsendte spørgeskemaer lever ikke op til kravet om at alle spørgeskemaets felter skal være udfyldt. Alle der har indsendt \"halve\" spørgeskemaer har fået 10 point. Hvis I vil have resten bliver i nød til at udfylde skemaet igen og denne gang komme med nogle KONSTRUKTIVE, SERIØSE, VELOVERVEJEDE og LIDT LÆNGERE svar, samt svare på ALLE spørgsmålene.
Avatar billede mjj Nybegynder
06. november 2001 - 15:03 #6
VIGTIGT til phunkypopcorn og superior: Vil I være venlige at \"svare\" igen - jeres svar blev afvist ved en fejl!
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2001 - 15:05 #7
har sagt hvad jeg vil sige om siden - hvis ikk jeg har mere at sige ser jeg ingen grund til at udfylde mere SVINDLER!!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2001 - 15:28 #8
jeg kan jo ikke svare igen vel - du har jo ligesom accepteret
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
06. november 2001 - 21:58 #9
mjj>> Du skylder mig 20p :-)
Avatar billede mjj Nybegynder
07. november 2001 - 13:54 #10
MEGET VIGTIGT TIL ALLE: GÅ IND PÅ DETTE SPØRGSMÅL: ---> http://www.eksperten.dk/spm/130751 <---
De point I mener at have fortjent vil blive delt ud til jer torsdag.
Avatar billede kamak Praktikant
07. november 2001 - 14:00 #11
på forsiden under downloadcenter står der \"sove spil\". Mon ikke der skulle stå \"sjove spil\" ?
Avatar billede peterkopi Nybegynder
07. november 2001 - 14:12 #12
Hvor er navigationsmenuen t.v.? Det eneste sted man kan navigere sig hen til er Politiken?
Avatar billede lotec Nybegynder
13. november 2001 - 20:37 #13
20 P