Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
05. november 2001 - 11:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Return to castle wolfenstein - OpenGL problem

Da jeg startede Return to caslte wolfenstein op fik jeg denne fejlmeddelse :
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

Hvad er der galt ?

DGP

PS : Jeg ved ikke hvor dette spørgsmål hører til, men jeg kører med XP så derfor denne kategori... :)
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
05. november 2001 - 12:02 #1
Har de en Ge-force eller tnt grafik kort, så skal du bruge den driver fra Nvidia www.nvidia.com
husk XP og 2000 version
Avatar billede salanti Nybegynder
05. november 2001 - 12:45 #2
Jeg har fået samme fejlmeddelse med wolfenstein, XP og et GForce2. Samme system kører fint max payne, så måske er der noget galt med wolfenstein.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
05. november 2001 - 13:30 #3
Jeg har også GForce 2 - men jeg tror nu det er noget med win XP
Avatar billede Xelot Nybegynder
05. november 2001 - 13:34 #4
Prøv www.windowsupdate.com hvis i ikke har opdateret, så gør det! Samtidig med, så nak lige nogle nye grafik-drivere.
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
05. november 2001 - 14:07 #5
Se her http://209.213.197.10/Windows/21.83/WinXP_21.83.exe hent den, kør den. spil den.
:)

Så virker Return to caslte wolfenstein.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
06. november 2001 - 16:45 #6
Driveren duttede... :)
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
06. november 2001 - 20:16 #7
Ja i know

Har i en hjemmeside, eller ICQ
Avatar billede dsgmig Nybegynder
02. december 2001 - 01:57 #8
Det kan jeg godt forklare, wolfenstein kører med opengl, og hvis du bruger xp egne driver er der ikke installeret opengl, så derfor skal man hente nvidias driver
Avatar billede warpsnet Nybegynder
14. december 2001 - 16:37 #9
Hejsa,
hvad gør man så hvis man kører Win20oo og har samme problem??
Avatar billede dsgmig Nybegynder
14. december 2001 - 22:32 #10
til warpsnet:
prøv at hente nvidias driver på www.nvidia.com
eller på nvidia.dk
Avatar billede ultiq Nybegynder
01. februar 2002 - 07:28 #11
dau,  ehm efter at have installeret både ny driver og ny directX virker mit spil stadig ikke........
hvad gør jeg ?!