Avatar billede emmalisa Nybegynder
31. maj 1999 - 19:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DATO forvirring....eller hvad?

Helt ny bruger...
Helt forvirret over at et godt forslag ser ud til at drukne i interne slagsmål...
nå..men jeg ville bare gerne vide om den foreslåede dato til strejken er den 6. JUNI eller den 6. JULI????
Der står begge dele i henholdsvis overskrifter og ICQ indlæg...

Med venlig hilsen...
Avatar billede cybles Nybegynder
31. maj 1999 - 19:09 #1
Det er den 6 Juni
Avatar billede cybles Nybegynder
31. maj 1999 - 19:10 #2
Nåå ja det er ikke et slagsmål det er en intern drøftelse på et lidt højre plan en det plejer at være :-))
Avatar billede jumper Nybegynder
01. juni 1999 - 03:06 #3
Du kan læse mere om Internet Strejken på

http://www.netstrejke.dht.dk

/Thor
Avatar billede DaneX Praktikant
02. juni 1999 - 09:43 #4
Den officielle adresse er:

http://www.netstrejke.dk/
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. juni 1999 - 14:04 #5
!!!!!!TIL ALLE:!!!!!!

Kig på DR2 i aften kl 20.00-21.00.

Der vil jeg blive interviewet angående Netstrejken I Programmet U-land.

Hvis nogen har et videokort i deres puter er de MEGET velkomne til at optage det og maile en mpg eller avi eller whatever til cyberesben@postkontor.dk

Så ved i det.... vi er i fjernsynet, gutter!
Avatar billede emmalisa Nybegynder
15. juni 1999 - 21:22 #6
Og så er der os som ikke kan se DR2...suk