Avatar billede zokratez Nybegynder
04. november 2001 - 00:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan kun løses af bruger ost

Tak for sidst.
Kan du ikke sende mig en mail. Jeg har haft samme hdd problem som dig, så din mail+hjemmeside adresse er gået til de evige jagtmarker.
Du må gerne vedhæfte det lille program du havde fået af J.C
Ham den lange, oppe fra Hækken.
Avatar billede ost Nybegynder
04. november 2001 - 07:33 #1
Det skulle nok kunne lade sig gøre :-)
Avatar billede ost Nybegynder
04. november 2001 - 07:35 #2
Øj, jeg får 3 point for det ;-]
Avatar billede ost Nybegynder
05. november 2001 - 23:34 #3
WinVNC ligger på ftp.
Info om ftp er sendt via email
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. november 2001 - 23:37 #4
Nu må også gerne få min mail+hjemmeside for 200 point :o)
Avatar billede zokratez Nybegynder
06. november 2001 - 00:05 #5
Snif, snif, er det en ost jeg kan lugte?Du skal ikke blive forvendt. Hvem siger iøvrigt at jeg godkender dit svar?
bacardil: Du er da beskedenheden selv. Jeg er ikke interesseret i at overtage dine aktiver. Du skal dog have tak for dit storsindet tilbud.

Avatar billede bacardil Nybegynder
06. november 2001 - 00:06 #6
Det var kun adresserne.. ikke indholdet *g*

Men fino fino.
Avatar billede ost Nybegynder
06. november 2001 - 07:38 #7
Jeg vil altså have point !!
:o)
Avatar billede zokratez Nybegynder
06. november 2001 - 23:02 #8
Når nu bacardil  ikke er til at handle med og ikke har afleveret et svar er du heldig. Du bliver alene om at indkassere den formidable sum af 3 point, men så ikke mere pis med dig. :)

Kan jeg få dig til at brande den fil på 524 MB og tilbehør som du har liggende i upload? Med min latterlige forbindelse ville jeg kunne bruge filen engang til næste år.
Avatar billede ost Nybegynder
07. november 2001 - 07:14 #9
Det kan du tro, har du fået den anden ?
Lad os lukke dette spm og flytte kommunikationen over i et postsystem.