Avatar billede kbws Nybegynder
03. november 2001 - 17:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webcam på min hjemmeside (2)

Hej.

Jeg er i besiddelse af et Webcam, en computer med ADSL-forbindelse og en hjemmeside. Nu kunne jeg så godt tænke mig at vide: Hvordan sætte jeg det hele op, så jeg kan få et live webcamsbillede (eller hvad det nu hedder) på min hjemmeside?

Jeg håber I kan hjælpe mig...!

Hilsen
Kasper BW Sørensen
kasper_wang@wanadoo.dk
Avatar billede nomiz Nybegynder
03. november 2001 - 17:35 #1
www.spotlife.com . Link til billedet og lav meta-refresh på 5 sekunder..
Avatar billede handmade Nybegynder
03. november 2001 - 17:37 #2
Ja,hent dette freeware program på Tucows: http://tucows.cybercity.dk/preview/193945.html
Avatar billede kbws Nybegynder
03. november 2001 - 17:38 #3
Okay. Tak for hjælpen...!
Avatar billede nomiz Nybegynder
03. november 2001 - 17:44 #4
Var så lidt. :-)