Avatar billede hirtshals Nybegynder
06. marts 2000 - 15:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Admin >> Liste nyeste først

Når man søger på eksperten, var det så ikke oplagt at liste det nyeste indlæg først, fremfor nu hvor det ældste bliver liste først, jeg mener tit kan man jo huske man har læst et eller andet man lige skulle bruge, og slipper for at skulle igennem  1 1/2 år gamle spm først, hvis det var en debat der var oppe for en  uge siden
Avatar billede bocker Nybegynder
06. marts 2000 - 15:49 #1
kan du ikke læse nede fra og op?! :)
Avatar billede hirtshals Nybegynder
06. marts 2000 - 16:04 #2
JO men hvis jeg nu søger på ASP, får jeg måske 200 hits, dvs jeg skal bladre 10 sider igennem inden jeg kommer til de nyeste
Avatar billede hirtshals Nybegynder
06. marts 2000 - 16:06 #3
Forestil dig du pludselig skulle bruge noget om asp, du havde set her på eksperten for 2 uger siden.

Prøv nu at søg på ASP, så tror jeg du forstår hvad jeg mener
Avatar billede hirtshals Nybegynder
15. marts 2000 - 12:39 #4
Closng time