Avatar billede zola Novice
01. november 2001 - 18:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

login på netværk???

Jeg undrer mig over at jeg ind i mellem når jeg skal logge på et netværk  (Windows NT 4.0
) bliver nægtet adgang men blot jeg gentager mit password bliver jeg logget på - nogen gange efter 10 gentagelser.
Det er sgu da ikke særligt logisk ???
Avatar billede agony Nybegynder
01. november 2001 - 18:57 #1
den bliver vel træt af at du bliver ved med at prøve :-P
Avatar billede zola Novice
01. november 2001 - 19:06 #2
>>jamen alligevel mærkeligt ?
Avatar billede agony Nybegynder
01. november 2001 - 19:15 #3
men microsoft har jo også deres helt egen fortolkning af sikkerhed :-|
Avatar billede osj Nybegynder
01. november 2001 - 20:48 #4
Hvad besked får du når du prøver at logge på.
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. november 2001 - 09:41 #5
Som udgangspunkt, har du et problem med sikkerheden, da dit system bør sættes, så din konto låses efter et lille (f.eks. 3) antal logonforsøg. Dernæst kan du undersøge om dit password ligner et gammelt password meget. Jeg har selv været ude for at et ændret password gav problemer hvis det lignede det gamle meget

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede jacob733 Nybegynder
02. november 2001 - 09:48 #6
Er det lige efter systemstart, at der er problemer? For så er det nok fordi den ikke har fået sin IP-adresse fra dhcp-serveren endnu. Er det et meget belastet netværk, du er på?