Avatar billede bva Nybegynder
06. marts 2000 - 13:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Visning af baggrundsbillede

Jeg har en grøn baggrund, hvid eller gul tekst på siderne, men en enkelt har skrevet at han ser en hvid baggrund, og derfor har lidt meget svært ved at læse teksten, og hvid tekst kan han jo så slet ikke se.

Hvor er problemet - hans skærmkort for gammelt eller hva? og hvad kan jeg evt. gøre ved det.

Berit
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2000 - 11:34 #1
Hvilken browser bruger vedkommende??

Ældre browsere kan lave sjove ting hvis din side er opbygget i FrontPage.
I FP2000's hjælpefunktion  ligger en komplet liste over hvilke funktioner der kræver bestemte browsere.

Grafikkortet skulle ikke være noget problem hvis han ikke har problemer med andre sider.

Avatar billede bva Nybegynder
08. marts 2000 - 08:21 #2
Jeg tror selv jeg fandt svaret igår, idet jeg opdagede at Netscape ikke viser siden på samme måde som Explore.

Jeg ændrede selve baggrunden bag ved billedet til grønt, og nu er problemet vist løst, men stadig viser Netscape siderne anderledes, men nu kan de læse den hvide og gule tekst.