Avatar billede predict Nybegynder
04. marts 2000 - 23:31 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

ADMIN>>> Jeg troede Tue var død

jfr. dit svar på http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=11327
Hvor du skriver at Tue m.fl. er smidt af, så var det åbenbart ikke godt nok, eller glemte du det??
Se her
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=12731
Avatar billede predict Nybegynder
04. marts 2000 - 23:37 #1
I øvrigt er følgende taget fra tue's hp

>>>> Der er bare et lille problem, jeg
er blevet logget af Eksperten.dk,
fordi at de tror at jeg gav point til
mig selv. Jeg har sendt dem en
e-mail, med de har ikke svaret, og
det er over 14 dage siden jeg sen-
de den, så jeg bliver hvis nød til at
oprette en ny bruger !!!
I for selvfølgelig afvide, hvordan vi
gør det med pointene, for det dur
jo ikke at i alle sammen på samme
dag laver et spørgsmål, der hedder
"Point til tue", så vi må dele det op
på nogle forskellige dage, så der
ikke er nogen af os der bliver log-
let af Eksperten.dk

Hvis i har nogen spørgsmål, så
kontakt mig på:
E-mail: t_sandal@yahoo.com
ICQ: 58548143 <<<

Det tyder da vist på at Mr. T. pønser på mere fake
Avatar billede tue Nybegynder
04. marts 2000 - 23:46 #2
Ja, jeg var logget af, men jeg klagede til eksperten.dk, fordi at jeg ikke have gjort noget forkert, også fik jeg min konto tilbage...

Så jeg har mit på det rene, så nu synes jeg bare lige at du skal tage en slapper !

Desuden, er den tekst du har indsat ovenfor en tekst fra 22. Februar 2000,
og jeg fik min koto tilbage kort efter,
og så har jeg bare ikke lige fået fjernet det !!!

Tak !
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
04. marts 2000 - 23:51 #3
jeg vil bare lige sige at tue ikke snyder.. de point han har fået er for et godt mainsystem han har brugt flere uger på at lave..

http://www.crush.dk/mail/index.asp

jeg har selv "købt" det af ham, og han skal ikke smides ud....

jeg tror nu at der er mange som vil have sådan et system...

Hilsen
Morten
Avatar billede predict Nybegynder
04. marts 2000 - 23:59 #4
Nåh ja men det er nu engang reglerne:

citat fra Admin>>>

Det er ikke "lovligt" at give hinanden point, da det hurtigt ville blive misbrugt.

De spørgsmål med titlen "Point til ..." er kun godkendt hvis man mener at et tidligere svar var flere point værd, eller en bruger blev snydt for nogle point. Det skal så også siges at hvis man vil give en anden nogle point, godkendes det kun hvis det har med et spm. fra eksperten.dk at gøre og at et link til dette sættes på det nye spm.<<<

Men han må jo være lidt vægelsindet hvis han alligevel ikke smed dig af.
Avatar billede sjensen Nybegynder
05. marts 2000 - 00:02 #5
ADMIN>>

Tue skriver på sit minisite på eksperten følgende:

***************
Jeg har lavet dette interne mail system:

http://www.crush.dk/mail/index.asp

x Prisen er 900 point pr. system !
***************

Er den gangbar ??

Jeg tror der er mange der gerne vil have dette på det rene. Personligt er jeg ligeglad. Jeg sælger mine produkter for penge fordi jeg skal leve af det, men der er sikkert mange som Tue der er tilfredse med at få points for deres ydelser.

Så ud af busken og lad os få en melding !!

Og til dig tue: Tag det roligt ! Hvis der er blevet lukket ind igen er det jo fordi du ikke har gjort noget galt. Jeg er bare sikker på at der er mange andre der gerne vil have en forklaring fra admin vedr. denne fremgangsmåde.
Avatar billede predict Nybegynder
05. marts 2000 - 00:04 #6
Funstuff>>> Jeg er da ligeglad om han så havde brugt 2 år, hvis du vil have hans system må du sgu da købe det real world moneter.
Det vil han jo nok egentligt også hellere have, med mindre det her er en eller anden pseudo-macho contest, hvor det bare gælder om at blive No. 1 på eksperten, så man kan blære sig overfor de andre pseudo-macho fyre man kender.

Det er vel ikke det som er planen med eksperten, men derimod at du kan stille et spm og forvente at få et svar.
Avatar billede tue Nybegynder
05. marts 2000 - 00:04 #7
De har heller ikke givet mig nogen point !!!

De har jo få mit mail system !!!

De kunne da godt have kaldt det:
Mail system

Er der nogen der kan lave et mail system til mig ???

---------------------------------------

Nu har de bare fundet mig via min minisite her på eksperten.dk, også
har de kontaktet mig via e-mail...
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
05. marts 2000 - 00:05 #8
det er på en måde også et spm fra eksperten, hvor der var en som spurgte om der var en som kunne lave et chatsystem osv..( http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=10540 )

Og så var der mange som også gernee ville have det system.......
Avatar billede predict Nybegynder
05. marts 2000 - 00:09 #9
Det er da koldt nok, men what the fuck vil du bruge de points til mand.
Hvorfar tager du ikke bare 1 Kilo kroner istedet for??
Avatar billede predict Nybegynder
05. marts 2000 - 00:13 #10
Og så refererer det jo i øvrigt også til et eksperten spm.

Tue >>> hvis du svarer får du de 15 points, jeg ved ikke lige hvad jeg skal bruge dem til, og du er åbenbart ret desperat
Avatar billede tue Nybegynder
05. marts 2000 - 00:15 #11
Produktionen af mit mail system, startede på grund af følgene spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=10199
Avatar billede ultik Nybegynder
05. marts 2000 - 00:32 #12
Point på eksperten.dk er jo synonym med både respekt, og mulighed for netop at stille spørgsmål, uden at skulle oprette mere end en bruger ( hvilket jo osse er meningen med eksperten.dk )

Om man skal "sælge" ting på den måde, kan selvfølgelig diskuteres, men der kan da absolut ikke diskuteres at der ligger en vis respekt i at være nr 1 !

med venlige undertoner altså.....
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2000 - 08:22 #13
Hvorfor kan man ikke komme ind på http://www.freestyle.dk/ ?
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2000 - 13:14 #14
Min kommentar til http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=11327:

DET ER SGU DA OGSÅ LIDT TYDELIGT AT SE DER ER SNYD MED I SPILLET,
NÅR SVARET ER POSTET 3 MINUTTER SENERE, EFTER "SPØRGSMÅLET" !!!!!!!!!!
Avatar billede ultik Nybegynder
05. marts 2000 - 19:56 #15
Der er en ting kaldet ICQ.........

den kan man faktisk kommunikere v.h.a.............

Så kan man fortælle Tue at man har oprettet spørgsmålet, og bede ham om at svare..........

Det er da absolut en mulighed !!!!!!!!!!!
Avatar billede predict Nybegynder
05. marts 2000 - 20:49 #16
Men eksperten points, er vel til brug for ekspertens brugere.
Og meningen med eksperten er vel at man kan få hjælp til en bred vifte af kategorier.
Meningen med eksperten er vel ikke at points'ene er en handelsvare på linie med rigtige grunker.

Og en anden side er; selvfølgelig er der respekt om at være no.1@eksperten, når man nu har svaret på en hulens masse spm, og derfor må være en rimelig fornuftig person med tjek på et eller andet.
Men hvis man er no.1 fordi man har lavet ét(!) script, så er der vel ikke så meget ved det.
Avatar billede tue Nybegynder
05. marts 2000 - 23:08 #17
Ja, det har du selvfølgelig ret i, men
de første ca. 3000 point, har jeg tjent ved at svare på spørgsmål !
Avatar billede predict Nybegynder
05. marts 2000 - 23:56 #18
Avatar billede admin Novice
12. april 2000 - 23:29 #19
tue blev smidt af pga. af snyd her på eksperten.dk, hvorfor hans account blev åbnet igen kan jeg dårligt huske.

Det er IKKE "lovligt" at få eller give point for et system som ingen andre end de handlende parter kan have glæde af.

sjensen -> mht. tue's mini site, er den ikke gangbar og jeg kan også se at tue har fjernet det igen.