Avatar billede king_frusty Nybegynder
04. marts 2000 - 22:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor Hakker DELTA FORCE 2 under netvaerk

DF2 hakker naar vi spiller missioner sammen , vi har Flg. opsaet.
P3-500MHz, G-force grafik,128MBRam
P3-500MHz, G-force grafik,256MBRam
P3-500MHz, Asus V38 Grafik, 128MBRam
Alle 3 maskiner har 100MBit netkort og vi k're over en 100MBit HUB.
Problemet er at det er faktisk umuligt at sigte p[ en fjende og ramme ham for han flytter sig i ryk
PLEASE HELP
Avatar billede christoffer Nybegynder
05. marts 2000 - 11:46 #1
Køb et nyt netværkskort, det netværks kort kan ikke køre sammen med deltaforce 2!!!
Avatar billede king_frusty Nybegynder
07. marts 2000 - 19:42 #2
Christoffer......

VRØVL
Avatar billede pro_tech Nybegynder
07. marts 2000 - 20:26 #3
Ham der har Asus grafik skal købe et G-force grafik så er der ingen problemmer
har selv haft samme problem!!

Pro_Tech
Avatar billede king_frusty Nybegynder
09. marts 2000 - 10:51 #4
Pro_Tech

Ham med Asus grafik, har prøvet Riva TNT2 kortet , men det hakker stadig ??
Skal man VIRKELIG op i G-force ????

Spillet udkom jo LÆNGE før vi var oppe i den slags kort
Avatar billede king_frusty Nybegynder
10. marts 2000 - 12:28 #5
PRO_TECH

Vi har nu prøvet med G-force i alle maskinerne og det ændre intit..*S*
Avatar billede pro_tech Nybegynder
11. marts 2000 - 20:06 #6
vi har alle købt et g-force256 og delta force2 kører uden problemmer
pro_tech
Husk det er kun et forslag....
Avatar billede king_frusty Nybegynder
12. marts 2000 - 19:51 #7
Pro Tech

Hvilke indstillinger køre i med under netvækr , og hvad er jeres protokoller ??.. Kun hvis du gider svare
Vores køre FINT hvis vi spiller MOD hinanden , det er når vi køre cooperativ der er problemer

Takker ialt fald for dine tidligere svar
;o)))