Avatar billede lem Nybegynder
29. oktober 2001 - 12:28 Der er 12 kommentarer

Hvordan ser jeg .AVI film igennem Quicktime

Jeg har en mac g4, Quicktime 5.02. Når jeg prøver at afspille en .AVI film, kommer denne fejlmeddelse: Der kan opstå problemer ved afspilning af et
videospor i \"filmtitel.AVI\", fordi det nødvendige komprimeringsværktøj ikke blev
fundet. Vil du slutte filmen eller fortsætte? Har downloadet OpenDivX.component,
men det hjælper lige fedt.
Hvem kan.....
Avatar billede aeblenet Nybegynder
29. oktober 2001 - 12:44 #1
Hej lem.

Download QuickTime Pro-versionen...

-den kan nogle flere ting.
Avatar billede lem Nybegynder
29. oktober 2001 - 12:49 #2
Den koster jo....
Har ladet mig fortælle at der ingen problemer
skulle være med den gratis version (vers. 5)
bortset måske fra noget med DivX....
Avatar billede styxx Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:10 #3
Der er en mængde forskellige AVI formater, så din bedste chance (hvor nødigt jeg end reklamerer for MS) er nok at hente Mediaplayer fra MS
http://www.microsoft.com/MAC/download/Hardware/windowsmediaplayer.asp
OpenDivX er så vidt jeg ved ikke kompatibel med DivX.
Du kan hente DivX codecs her
http://mac.divx.st/download/
kræver mediaplayer.....
Avatar billede styxx Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:16 #4
Undskyld, jo OpenDivX er kompatibel med DivX: http://www.divx.com/download/downloadlist.php?typeid=1
Sorry...
Avatar billede styxx Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:20 #5
Alternativ codec

Angelpotion MPEG-4 Codec
http://www.divx-digest.com/software/apcodec.html

Avatar billede sup Nybegynder
06. november 2001 - 22:23 #6
Du skal hente et codec der hedder \"DivosX Tool 1.2\". Der medfølger en readme. Søg på www.versiontracker.com under osx.
Prøv evt. her http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=12173&db=mac
Du skal huske at genstarte QuickTime efter installering. Dette tool virker med mange codec, og er det bedste på nuværende tidspunkt. Håber du får det til at \"spille\".
Sup q:)
Avatar billede lem Nybegynder
07. november 2001 - 10:42 #7
Ked af det drenge, men alle jeres fine svarmuligheder, har ikke gjort at jeg kunne se de .avi film. Medieplayer ej heller. Har ikke osX, men 9.2, så det var vel spild af tid at downloade dertil. Tak for det, lejer dem på video.

>>Lem
Avatar billede aktivdata Nybegynder
29. november 2001 - 06:12 #8
Jeg har en G3 250 Mbytes ram, og downloadede divxplayer fra www.versiontracker.com, der var et af programmerne (prøvede en hel del) der havde en DivXdoctor med, når jeg havde instalæleret Microsoft MediePlayer til Mac, kørte DivXdoctor på filen (efter at den var kopieret ind på harddisken) så virkede det. Men jeg gad ikke at kopiere film ind og ud (har kun 4 Gbytes harddisk og 3,2 Gbytes programmer) så jeg smed det ud igen.
Hvis du ikke kan finde det så mail mig, jeg kan måske finde den igen forlaget@aktivdata.net
Avatar billede buymac Nybegynder
04. januar 2002 - 16:57 #9
Prøv at hente \'DivX for Mac OS X 1.1.2\' http://download.cnet.com/downloads/0-10260-100-7225466.html?tag=st.dl.10005-103-1.lst-7-2.7225466 det virker for mig. Jeg havde det samme problem som du har.
Avatar billede lem Nybegynder
07. januar 2002 - 08:05 #10
Har ikke og vil ikke ha\' OS X.
Avatar billede tued Nybegynder
26. februar 2003 - 15:57 #11
Hejsa

Hvofor henter du ikke bare mplayer med dertil hørende GUI ????
Den kan afspille alle de formater du har brug for..........¨

Tue
Avatar billede bentn Nybegynder
26. februar 2003 - 16:04 #12
http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=2181&db=mac
Intel Indeo Video - 5.0
(Codec for creating or playing .avi movies in QuickTime )