Avatar billede ost Nybegynder
26. oktober 2001 - 20:12 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Porte til server for Counter Strike

Jeg skal have åbnet Cisco for at kunne hoste Counter Strike. Er der lige en der ved hvilke porte der skal åbnes ?
Jeg kan ikke komme ind på Cybercitys supportside, den med opsætning af porte til diverse. Er der også lige en der har et link, så er der også point for det.
Avatar billede ost Nybegynder
26. oktober 2001 - 20:14 #1
Det er selvfølgelig Cisco 677 eller 667, kan ikke lige huske hvad svinet hedder :o)
Avatar billede smiske Nybegynder
26. oktober 2001 - 20:41 #2

Kører du med fast internt IP nummer???

Sidder selv med Cisco 677 fra Worldonline, der kører CS Server ganske fint igennem. Du skal bare huske at alle indgående porte automatisk bliver henvist til det interne IP nummer : 192.168.1.2......ihvertfald på min :o)
Ved ikke helt med Cybercity opsætning, men mon ikke det er det samme??

//Henrik
Avatar billede ost Nybegynder
26. oktober 2001 - 20:44 #3
Arh, det var ikke lige det svar jeg skulle bruge.
Avatar billede smiske Nybegynder
26. oktober 2001 - 20:47 #4

Nej, men hvis du vil have hjælp er du jo nød til at svare på hvad jeg spørger dig om, ellers kommer vi ikke videre jo :o)

//Henrik
Avatar billede ost Nybegynder
26. oktober 2001 - 20:54 #5
Ja.
WOL forbindelse
192.168.1.2 internt og fast ip externt.
Avatar billede smiske Nybegynder
26. oktober 2001 - 20:58 #6

Hvis du sidder med en Worldonline forbindelse og du ikke har pillet i din router kan jeg garantere dig for at det ikek er routeren problemet er.
Jeg kører selv en CS server på min WOL forbindelse.
Det du bør cheke er :
1 - Har du slået LAN fra.
2 - Har du husket at den skal køre via WOL.
3 - Har den adgang gennem din firewall (hvis du har sådan en).

Men, skriv lige om du har pillet i routeren....så kommer vi nok lidt nærmere løsningen :o)

//Henrik
Avatar billede smiske Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:02 #7

Kig evt. på denne side, her har de en masse om at sætte sin egen CS Server op.

http://server.counter-strike.net/

//Henrik
Avatar billede ost Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:04 #8
Ikke pillet.
Slået lan fra ? was ist das ?
Avatar billede smiske Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:06 #9

LAN = Lokal netværk.

Hvis du har slået LAN hosting til i dine server filer går den ikke på INternettet og hoster, og jeg går ud fra det er det du vil?? :o)

Men, kig på den side jeg har skrevet ovenover, der har de en guide til at opsætte din egen CS Server.

//Henrik
Avatar billede ost Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:16 #10
OK, håber det virker.
Takker
Avatar billede smiske Nybegynder
26. oktober 2001 - 21:18 #11

Hvis det ikke virker skriver du bare igen......så forsæter vi hvor vi slap :o)

//Henrik
Avatar billede skwat Praktikant
27. oktober 2001 - 03:21 #12
svaret som du søger er - og hold nu godt fast ports 27015
Avatar billede smiske Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:40 #13

Nej, det er ikke 27015.....det er portnumeret spillet kører på, det har intet med det her at gøre. Medmindre jeg har misforstået det hele.  Spillet kan også sagtens køre på port 27016 eller for den sags skyld port 258, det er noget den som hoster sætter op.
Det har intet med routeren eller andet at gøre :o)

//Henrik
Avatar billede skwat Praktikant
29. oktober 2001 - 08:10 #14
Er der lige en der ved hvilke porte der skal åbnes - er jo det han skriver