Avatar billede phenxxx Nybegynder
26. oktober 2001 - 16:56 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

pop op uden titlebar...

Hej

Jeg har lavet et pop op vindue der popper op uden nogetsomhelst, det vil sige: location=no, directories=no, status=no, menubar=no, toolbar=no.

Jeg mangler blot den øverste bar, den hvorpå der står \"Eksperten.dk\" lige nu, den vil jeg gerne have væk i mit pop op.

jeg ved godt den ikke lige er til at få væk, men det må folk finde sig i, hvis de vover sig ind på siden. de kan bare lære alt+f4 at kende.

er der nogen der kan hjælpe?

phenxxx

ps. bare rolig, det er ikke til en irreterende reklame der popper op.

pps. scriptet jeg bruger:

<script language=\"javascript\" type=\"text/javascript\">
<var win=null;
function NewWindow(mypage,myname,w,h,scroll,pos){
if(pos==\"random\"){LeftPosition=(screen.width)?Math.floor(Math.random()*(screen.width-w)):100;TopPosition=(screen.height)?Math.floor(Math.random()*((screen.height-h)-75)):100;}
if(pos==\"center\"){LeftPosition=(screen.width)?(screen.width-w)/2:100;TopPosition=(screen.height)?(screen.height-h)/2:100;}
else if((pos!=\"center\" && pos!=\"random\") || pos==null){LeftPosition=160;TopPosition=180}
settings=\'width=\'+w+\',height=\'+h+\',top=\'+TopPosition+\',left=\'+LeftPosition+\',scrollbars=\'+scroll+\',title=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,toolbar=no,resizable=no\';
win=window.open(mypage,myname,settings);}
// -->
</script>
Avatar billede olebole Juniormester
26. oktober 2001 - 16:57 #1
Du skal få svaret, hvis du skærer points-antallet ned til 10%.
/mvh
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. oktober 2001 - 17:00 #2
Løsningen hedder Chromeless windows

Primær side : http://www.microbians.com/
Sekundære sites herunder :
www.dhtmlshock.com/window-scripts/Chromeless/default.asp
www.siteexperts.com/tips/techniques/ts05/page1.asp
www.udzone.com/go?311

Flere : http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=chromeless

/ Lars

PS. Hvis du mener svaret er 500 point værd skal jeg nok tage imod uden at slæbe dig for admin *s*
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. oktober 2001 - 17:00 #3
ps. virker kun i IE, Netscape vil vise med titelbaren !
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. oktober 2001 - 17:04 #4
Avatar billede olebole Juniormester
26. oktober 2001 - 17:07 #5
I så fald, er det kun phenxxx og dig, der vil finde pointtallet rimeligt, Lars. Det er lidt ødelæggende for Ekspertens pointssystem, at der er gået voldsomt inflation i givningen.
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. oktober 2001 - 17:11 #6
olebole >> helt korrekt... men så længe admin ikke går aktivt ind i det, gør det mig intet... Jeg svarer på 0 point spørgsmål hvor 100 point vil være i orden, det ene ophæver det andet, ikke ?

Sidst jeg så det udtrykte admins at vi selv er herre over vores point - og det må vi så rette os efter. At lave autonome regler synes jeg er at gå ud over det vi skal.

På bunden er jeg både enig og uenig med dig... *s* men det generer mig ikke for at ligge et svar i dette spm selvom jeg kendte svaret på forhånd.

/ Lars
Avatar billede olebole Juniormester
26. oktober 2001 - 17:34 #7
Suit yourself...jeg vil tillade mig til hver en tid at pege fingre ad dig, så!
Sidst, vi begge talte med Admin&Admin, var de meget kede af inflationen i pointssystemet - og ikke uden grund. Får inflationen lov at fortsætte, varer det ikke længe før systemet er ødelagt. Spørger du mig, er det næsten tilfældet - og jeg finder ingen grund til at katalysere det yderligere.
/mvh
Avatar billede phenxxx Nybegynder
26. oktober 2001 - 17:51 #8
\"Du skal få svaret, hvis du skærer points-antallet ned til 10%.\"

hvad snakker du om?
Avatar billede olebole Juniormester
26. oktober 2001 - 18:11 #9
Jeg mener, at jeg ville have svaret, hvis du ville skære pointtallet ned til 50.
500 er langt ude...!!! 40 sekunders søgning på Eksperten havde givet dig svaret - det har været oppe masser af gange.
Avatar billede olebole Juniormester
26. oktober 2001 - 18:16 #10
Et lille udpluk fra de regler, du læste, da du oprettede din brugerprofil:

\"De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system.\"

\"Vi håber alle brugere, vil bruge Eksperten i den ånd, som den er tænkt !\"
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. oktober 2001 - 03:58 #11
phenxxx >> hvordan går det ? fik du løst dit problem eller ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. oktober 2001 - 04:01 #12
Avatar billede phenxxx Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:11 #13
asdasdd
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:30 #14
phen >> hvad har du gang i ? du får korrekt svar på dit spørgsmål !
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:33 #15
Avatar billede olebole Juniormester
29. oktober 2001 - 04:57 #16
Tjahhh ....easy come - easy go  *ROTFL*
Tror, du får lidt svært ved at finde back-up til denne her, Lars  ;o)
/mvh
Avatar billede limemedia Nybegynder
29. oktober 2001 - 09:17 #17
ole >> der er kommenteret i det andet spørgsmål... mange point eller ikke, svaret rigtigt og et klart brud på skrevne regler