Avatar billede 00-behave Nybegynder
29. februar 2000 - 10:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mail.... og evt. community

Jeg savner en mulighed for at angive hvilke kategorier man er interesseret i, og så modtage mails, når der er nye indlæg i disse kategorier. For ikke at drukne i mails kunne man sige at det kun var når der blev oprettet et nyt spørgsmål, at man fik en mail.

Har I tænkt på hvor mange mennesker der rent faktisk er samlet her på Eksperten... hvad med at lave det til et større community, fx. med mulighed for at præsentere sig selv og skabe kontakter mellem jobs og freelancere etc.
Avatar billede snowball Novice
29. februar 2000 - 10:53 #1
Det med at få en mail når der kommer et nyt spørgsmål i en bestemt kat. findes altså allerede !!!

Klik på dit navn når du er logget ind, og vælg Kategori abonnementer. Der kan du så angive hvilke kat. du er interesseret i !

Snowball
Avatar billede 00-behave Nybegynder
29. februar 2000 - 14:34 #2
Hold op hvor er jeg blind/uopmærksom !!!
Avatar billede snowball Novice
29. februar 2000 - 14:39 #3
He he....Du er ikke den første (og sikkert heller ikke den sidste) har lavet den slags "fejl" ;)

Snowball