Avatar billede permobil Nybegynder
21. oktober 2001 - 08:54 Der er 9 kommentarer

Disk drev

Er der nogen der ved hvorfor mit A drev står og hakker når jeg stater min pc op,men når jeg sætter en disk i holder den op. Jeg har været inde og slå drevet fra så den kun skal dtarte med min harddisk.
Avatar billede chico Nybegynder
21. oktober 2001 - 09:09 #1
Du skal disable en linie der hedder BOOT UP FLOPPY SEEK før den holder op med at \"hakke\"
Avatar billede permobil Nybegynder
21. oktober 2001 - 09:13 #2
Den er sat til disable. Men gør det aligevel
Avatar billede chico Nybegynder
21. oktober 2001 - 09:16 #3
Hmm så tag strømmen fra den, hvem bruger alligevel diskdrev nu til dags ??

Jeg ved ikke hvad der så kan være i vejen !
Avatar billede crosta Nybegynder
21. oktober 2001 - 10:52 #4
Prøv evt. at tjekke Kontrolpanel>System>hardwareprofiler, og så diskdrev.

Ellers vil jeg foreslå at du åbner din pc, og fjerner diskette drevet, og så sætter det ind igen.

Jeg bruger da mit Diskettedrev tit! Mit cd-rom drev er i stykker ;]

Cros...
Avatar billede handmade Nybegynder
21. oktober 2001 - 10:54 #5
Hvis du har et antivirus program installeret, kan det være dette der forsøger at scanne dit A-drev. Slå scanning af drevet fra.
Avatar billede crosta Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:27 #6
Det burde ikke få diskettedrevet til at ryste, vedmindre det sad løst. Jeg vil stadig foreslå at du tager det ud, og smider det ind igen.

Cros...
Avatar billede permobil Nybegynder
25. oktober 2001 - 07:32 #7
Jeg har haft det helt ude af min pc men så når jeg starter op igen og den  har åbnet windows kan jeg intet gøre, som om den fryser fast.??
Avatar billede crosta Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:04 #8
computeren eller A: drevet?

Cros...
Avatar billede permobil Nybegynder
21. december 2001 - 02:58 #9
Det virker ikke endnu.? for hvis jeg tager det helt ud af computeren kan jeg ikke starte den ?