Avatar billede bullerbasse Nybegynder
14. oktober 2001 - 00:02 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Lave login/password til web site

hej  Jeg skal på en eller anden måde ha lavet et login/password på en side på mit web sted.
er der en der kan give et seriøst svar og evt lidt
hjælp til at få det lavet.
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. oktober 2001 - 00:04 #1
Kom med et seriøst spørgsmål, så skal jeg overveje at komme med et seriøst svar.

\"login/password\" hvilket programmeringssprog?
Specifikationer?
Avatar billede bullerbasse Nybegynder
14. oktober 2001 - 00:28 #2
forstår ikke hvad du mener med seriøst ?
der skal bare laves et LOGIN til en web side
ligesom du logger dig ind på experten.dk
Avatar billede j.robert Nybegynder
14. oktober 2001 - 00:30 #3
Avatar billede bullerbasse Nybegynder
14. oktober 2001 - 01:04 #4
jo tak  jeg har asp-adgang
men kan ikke opsætte det selv.
? er det noget der tager lang tid at opsætte
og kan man evt få hjælp til opsætning.
Avatar billede j.robert Nybegynder
14. oktober 2001 - 01:04 #5
Er det ved en ISP eller egen server?
Avatar billede j.robert Nybegynder
14. oktober 2001 - 01:07 #6
Ved ISP skal du bare placere databasen i mappe med write rettighed.
Resten kan du placere i roden eller i den mappe du vil beskytte.

I ASP dokumentet skal du så lige rette stien, så den passer til placeringen af din database.

Det er efter min mening simpelt.

Ellers kan du lære mere om ASP hér:
www.activeserverpages.dk
Avatar billede j.robert Nybegynder
14. oktober 2001 - 01:09 #7
Javascripts til login kan findes hér, hvis du ikke har mod på asp:
http://webdeveloper.earthweb.com/webjs/jssecu
Avatar billede bullerbasse Nybegynder
14. oktober 2001 - 01:15 #8
U ha da da det er vist mere end jeg forstår
jeg er nybegyndet på dette område og forstår ikke
men prøver lige det med javacripten det har jeg da prøvet før. og tak indtil videre.
Avatar billede z42cool Nybegynder
14. oktober 2001 - 01:25 #9
Der er så godt som ingen sikkerhed i JavaScript login. Man skal ikke vide meget om programmering for at komme igennem et sådant!
Avatar billede vistodk Nybegynder
26. november 2001 - 06:29 #10
Hej.. jeg kan lave en ASP til dig, men er det noget du vil betale for?
Avatar billede bullerbasse Nybegynder
26. november 2001 - 17:36 #11
Ja det regner jeg da med. men hvad vil det ca koste ?
det er jo kun et Loging på en web 1 side.
Avatar billede cdc Novice
26. november 2001 - 17:41 #12
jeg har et cgi passwordscript med log fil der fungerer, og er rimelig nemt, det enste problem der evnt. skulle være er at man selv skal give et password til bruger.

/cdc
Avatar billede cdc Novice
26. november 2001 - 17:44 #13
hvorfor lave et asp login for penge når det kan hentes over alt på nettet....gratis???

/cdc
Avatar billede bullerbasse Nybegynder
26. november 2001 - 18:13 #14
Jamen du må da hellere end gerne HJÆLPE
Kan jeg se den passwordscript et sted ?
Avatar billede cdc Novice
26. november 2001 - 18:29 #15
Da man har med eksperter at gøre og som vil gøre alt for at hacke sig ind, bare for at prale af at det kunde godt lade sig gøre, giver jeg ikke adressen ud.

Gjorde det på builder, og det lykkedes da for et par stykker, men det tog lang tid.

Så for at ingen skal have noget at prale af, så gør jeg det ikke igen.

Det jeg mente var jo at han bare kunne hente et asp eller javascript et eller andet sted på nettet uden problemer, så hvof skulle han betale for det...? Du kunne jo selv give vekommende et link.

/cdc
Avatar billede bullerbasse Nybegynder
26. november 2001 - 19:32 #16
Problemet er at jeg IKKE selv kan
sætte det op det er det jeg gerne vil have hjælp til.Er der en der vil hjælpe med det ?
Avatar billede cdc Novice
26. november 2001 - 20:01 #17
kig her; http://www.script.dk/ricki/example.asp?resourceId=4

Det er også et ok passwordscript..

/cdc
Avatar billede bullerbasse Nybegynder
12. februar 2002 - 20:31 #18
afsluttet