Avatar billede crunch Nybegynder
21. februar 2000 - 00:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

muse-syge?

er der nogen der kan gætte hvorfor jeg har:

Forsikelse af mus ved opstart, kursor er forsinket.. pisseiriterende.
Jeg har renset begge mine mus, så det er ikke et mekanisk problem..

(min maskine er en pentium 3, 450 mhz, 128 ram- med viper kort... den burde kunne trække win 2000)

Avatar billede 2hot4u Nybegynder
21. februar 2000 - 02:01 #1
Prøv at tjekke driverne...
evt. på producentens hjemmeside.
Avatar billede bjarte Nybegynder
21. februar 2000 - 08:45 #2
sikkert et nytt win2000 bug :)
21. februar 2000 - 09:39 #3
Hvad mus har du?
Avatar billede crunch Nybegynder
21. februar 2000 - 10:18 #4
logitech. Jeg kan ikke huske de precise betegnelser men de er begge 3-knap´s.
Den ene er den fancy lilla model der ikke bliver lavet mere, den anden er vist den eneste ordinære 3-knaps mus der stadig bliver lavet..
(dvs. uden scroolhjul, et concept der frastøder mig meget)
Avatar billede crunch Nybegynder
21. februar 2000 - 10:20 #5
iøvrigt har jeg downloaded logitechs 2000 update, men det funger ikke bedre af den grund..
21. februar 2000 - 15:00 #6
Jeg har Logitech Coordless Desktop med trådløs mus og tastatur og de giver i hver tilfælde problemer. Ved hver genstart af computeren skal jeg ind og manuelt installerer dem. Så det kunne tyde på der var noget omkring den bug.
Avatar billede rebekka Nybegynder
22. februar 2000 - 17:22 #7
Prøv at skifte driveren til 'Logitech PS/2 port mouse'.
Det virker for mig med både 'Pilot+' og 'Cordless wheel mouse'!

Du får godt nok ikke Logitech's lille fine tweak-program med, men Windows 2000 giver dig de samme muligheder... stort set.

Rebekka

Avatar billede crunch Nybegynder
22. februar 2000 - 18:34 #8
kan du ikke give mig et link til præcis den driver du mener.
Under Logitech har jeg nemlig downloaded den eneste driver der er lavet specifikt til 2000.
22. februar 2000 - 19:13 #9
"Logitech PS/2 port mouse" driveren er en simpel driver til PS/2 porten. Du kan kun bruge den driver hvis du har sat musen i din PS/2 port. Prøv at sætte en transformer fra PS/2 til COM og så sæt musen i COM-porten i stedet.  Jeg går ud fra dine "mus" er PS/2.
Avatar billede zycho Nybegynder
06. marts 2000 - 14:22 #10
Er der nogen herinde som ved hvor jeg kan få en driver til Logitech Cordless Mouseman Whell? Har kigget på Logitech´s hjemmeside. Det er skide irriterende. Kan nemlig ikke bruge scroll hjulet, scroll knappen og tommelfinger-knappen!!!!!

Help Me. PS : Hjælp mig også med mit andet Windows 2000 problem. Du finder den i menuen : "Win 2000" Den hedder : "Min PC Genstarter konstant :-("
Avatar billede melvis Nybegynder
07. marts 2000 - 00:23 #11
Jeg har Cordless Desktop og ingen probs. Synes bare i skulel vide det kan faktisk lade sig af gøre!

/Melvis
Avatar billede crunch Nybegynder
07. august 2000 - 12:29 #12
desværre.. jeg var nødt til at finde en ny win version