Avatar billede olehus Nybegynder
08. oktober 2001 - 13:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Open window fra textfield i flash

Hej venner
Jeg har følgende problem:
Fra et textfield der loades i SWF-filen via loadVariablesNum forsøger jeg at afvikle følgende aktion: <A Href=\'java script:ordbog(\"etellerandetord\")\'>etellerandetord</A>.
På HTML-siden kaldes følgende funktion:
function ordbog(ord)
{
window.open(\'../ordbog.htm#\'+ord,\'window\',\'toolbar=0,directories=0,menubar=0,status=yes,resizable=0,location=0,scrollbars=1,copyhistory=0,width=620,height=500,\');
document.close()
}
Når jeg kalder funktionen fra html-siden fungerer den udmærket, men inde fra flash sker der ikke en dyt!
Er der nogen der kan kaste lys over mit problem?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. oktober 2001 - 14:17 #1
Du loader altså din tekst ind med loadVariables???

Hvis det er tilfældet så byt rundt på dine \" og \' i textfilen.

_root.tekst=Dav dav<br><a href=\"java script:ordbog(\'hejhej\')\">Sig hej</a>
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. oktober 2001 - 14:28 #3
Højreklik og vælg \"gem som\".
Avatar billede olehus Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:44 #4
Tak for forsøget, men det virker stadig ikke...
Det virker når man debugger, men når movien afvikles rigtigt sker der stadig ikke noget???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. oktober 2001 - 19:41 #5
Uden at se dine filer kan jeg/andre så ikke hjælpe dig yderligere.

I mit Eksempel kan du se hvordan det skal gøres ellers må du smide nogle filer op hvor de kan hentes eller evt. send dem til mig på flasher@nikolajdu.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. oktober 2001 - 11:41 #6
hm, vender tilbage hvis lyset går op for mig.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. november 2001 - 08:59 #7
Har du fundet ud af noget her?
Avatar billede olehus Nybegynder
12. december 2001 - 10:43 #8
Jeg fandt ud af at det var min version af explorer den var gal med. Jeg var inde på windowsupdate.microsoft.com og downloade en opdatering, og så virkede det!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. december 2001 - 10:44 #9
Det lyder godt :)